BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] turbina w 525tds
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 12:00 
Witam ponownie,
mam jeszcze jeden problem z 2,5tdsem który czasami jest wyjątkowo kłopotliwy. Otóż czasami po krótkiej jednostajnej jeździe na 4 lub 5 biegu gdy nagle wciskam pedał gazu (powidzmy w trakcie wyprzedzania) to zachowuje się tak jakby turbina się nie załączała, przyspiesza strasznie mułowato i widać to po spalaniu chwilowym nie przekracza wtedy 10l/100km (zwykle przy działającej turbinie skacze nawet powyżej 20). Nie pomaga nawet redukcja na niższy bieg aby podnieść obroty. Dopiero po kilku próbach się załącza i przyspiesza jak należy? Poza tym nie wiem czy to jest związane z tym samym ale prędkość max. osiągam przy 160km/h i czuję lekkie terpnięcie jakby odcinało paliwo, ujmuję wtedy lekko gazu i ponownie naciskam, wtedy wzrasta prędkość do 180 i na tym koniec!?!? W czym może leżeć przyczyna: pompa, czujnik podciśnieniowy turbiny, a może błąd w komputerze? HELP :zalamany:


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2007, 12:03 przez 4_robson, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 15:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
A może przepływka? Sprawdzałeś?

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 12:42 
Nie sprawdzałem, nie znam się na tym a nie mam zabardzo kogo kto by się temu przyjrzał, bo byle "kowala" do tego motoru nie dopuszczę. Może mógłbyś kogoś polecić w W-wie lub okolicy (jestem z Mińska)?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 12:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Wiadomość na PW

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL