BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] BMW 730 i V8 M60 - jedna strona zle pali
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 17:37 
Witam
Problem z silnikiem M60, a mianowicie jak silnik jest zimny to jest ok ładnie sie w kreca obrotami nie buja ale gdy tylko sie wyjdedzie i silnik sie zagrzeje to przy wyrzuceniu na luz silnik buja do takiego stopnia ze nawet potrafi gasnąc. po wymianie świec i przejechaniu paru km zauważyłem ze prawa strona jest ok świece bialutkie a z lewej strony czarne odymione. z tego co sie domyslam to po załaczeniu sondy lewa strona nie dostaje info i nadal podaje bogata mieszanke jak by był zimny i dlatego moze tak nie równo pracowac. sondy są dwie i tu jest moje pytanie czy to moze byc to? jeżeli tak to która sonda jest odpowiedzialana za lewa strone? a jezeli nie to gdzie szukac przyczyny.? pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 22:15 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
NAjprawdopodobnie jedna lub obie sondy szwankują...na poczatek mozesz je odłączyc i zrobic reset- jesli objaw ustapi- wtedy bedziesz miał pewnosc. ze to była przyczyna.
A najlepiej podjedz bez zbędnego filizofowania na komputer diagnostyczny , tam zobaczysz jak działają te sondy i czy nie ma innych błedów( Np czujnika temp powietrza w kolektorze ssacym)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2007, 07:49 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Lokalizacja: WyszkĂłw
witam,
ja mam chyba podobny problem w 540 4,4 z 96 roku , silnik buja tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach... po przełaczeniu na gaz troche się uspokaja ale też rzuca.... na kompie pokazuje mi błąd MAP KUHLER ... tylko za chu... nie wiem co on oznacza... może ktoś z was wie ???
pozdr.
POLANO
540 IA 4,4 96`

_________________
pozdr.
Polano


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 10:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 90
Lokalizacja: warszawa radoœÌ
Witam kolega miał to samo lewa strona wykitowała pojechał na stacje bo było mało paliwka zalał za 100zł i wszystko było ok ponoć nieradzi sobie pompa paliwka przy niskim stanie paliwa i chodzia tylko jedna strona :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL