BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] czyszczenie silniczka krokowego
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 15:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Witam, troszke mi czasem faluja obroty po odpaleniu dlatego chcialbym przeczyscic silniczek krokowy. Ale jak to zrobic? i czym czyscic? Czy cos tam psikac? Nie chce czegos zepsuc... Bylbym wdzieczny za jakies rady. pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 15:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Po pierwsze musisz go zlokalizowac i wyjac.
Nastepnie pluczesz go benzynka z 2 stron i juz.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 20:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 105
Lokalizacja: KÂłodzko
Nie trzeba go wyjąć tylko MUSISZ, inaczej podczas uruchamiania silnika do kanałów dolotowych dostanie ci się ta benzyna z czyszczenia lub opary zamiast powietrza i rozwalisz sobie kolektor dolotowy lub silnik

_________________
roberto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
roberto12, przeciez napisalem 'musisz' :zdziwko:

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 13:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam
Mój silniczek krokowy pływał w denaturacie i nic, dalej obroty falowały.Na allegro znalazłem używke za 40 zl ,wymieniłem i kicha.Nie wiem co dalej robic ,sonde lambda tez zmieniałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 07:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
kamil napisał(a):
Witam
Mój silniczek krokowy pływał w denaturacie i nic, dalej obroty falowały.Na allegro znalazłem używke za 40 zl ,wymieniłem i kicha.Nie wiem co dalej robic ,sonde lambda tez zmieniałem.


A może zasysa Ci gdzies lewe powietrze np sparciałe/przetarte gumy itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 11:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
koste,sprawdze te przewody,ale jakby zasysalo gdzies powietrze to silnik nie dlawilby sie :( [/b]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 16:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 115
Lokalizacja: tarnobrzeg
jak sytuacja ze swiecami, filtrami itp? dawno wymieniales?

_________________
e36 - 318i - m40 - sedan '93 - lpg sekw.
8-11l/100 lpg & pb


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 18:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
ja się podłącze, ale u mnie na zimnym jest okej, dopiero po rozgrzaniu falują obroty i czasami nawet zgaśnie :( Silnik krokowy ?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
kamil napisał(a):
koste,sprawdze te przewody,ale jakby zasysalo gdzies powietrze to silnik nie dlawilby sie :( [/b]


Moje Beta jest na Gazie raz jak mi strzeliło wyleciał mi wężyk zasysały lewe powietrze auto jechala ale cały czas noga na gazie żeby nie zdechło :wstyd: tez mam problem miałem wymieniane serce w Beacie (skrzywił się wał :P ) i od tego czasu szał macicy miałęm jakieś zwarcie na gazie że nie chciał odpalić od iskrownika traciło się napięcie (mechanik powiedział że zwarcie w gazie) pochodził dobrze przez moment i zaś się pieprzy :kwasny: wie ktoś czy jest jakaś różnica między czujnikiem hala z e30 a e36 bo myślałem na początku ze to jest problem dziś zmieniłem na stary czujnik e36 właśnie wykręciłem silniczek krokowy zaraz będe czyścił regulowałęm mieszankę gazu . I gdzieś na forum czytałem że obroty mogą skakać przez niski stan płynu chłodzącego ??? czy to prawda ???

ps. motor 1.8 + gaz (niestety standart) 94r. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa targĂłwek
mam pytanko gdzie jest ten caly silniczek krokowy wogóle ?? :P

SORY ZA GŁUPIE PYTANIE

_________________
ÂŻyj szybko Kochaj mocno Umieraj MÂłodo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 21:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 53
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
pod kolektorem ssącym -dobrze popatrz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 00:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: gdzieÂś w Polsce
Moje BMW: e36
A jak ci obroty skaczą to reaguje na dotknięcie gazu czy tylko na pożądne depnięcie?
To może być wina czujnika położenia przepustnicy.
U mnie mechanik odpiął wtyczkę od czujnika i gdy skakanie minęło- ożekł potrzebę wymiany czujnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 05:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
MichcioManiak napisał(a):
ja się podłącze, ale u mnie na zimnym jest okej, dopiero po rozgrzaniu falują obroty i czasami nawet zgaśnie :( Silnik krokowy ?


No niestety przyznam się, że mam identycznie,
pływanie zaczyna się jeżeli silnik się nagrzeje.

Z przepływomierza odpiołem wtyczkę i nadal falował..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 06:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 417
Lokalizacja: Bogatynia
panowie silniczkow krokowych sie nie czyści,kupuje się nowe lub używki,a ten kto ma inne zdanie to niech zapozna się dobrze z budową silniczka krokowego i stwierdzi to samo.Bo płukając go wymywasz smar który smaruje łożyska igielkowe i po zamoczeniu go w jakimś plynie np benzynie moczysz całą cewke.a pozatym jest tam wiele innych mechanizmów które ulegają zużyciu także nie polecam moczyć tego silniczka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 06:13 
witam mam problem pomozesz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 08:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
nowy u smorawiny kosztuje ok 700 zł

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2009, 17:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Tarnoww
słuchajcie...przyczyna falowania obrotow to nie tylko silniczek krokowy. Mogą to być również przebicia na gumie idącej do kolektora ssącego(przepustnica).Czyli np może ta guma być pęknięta.Jeżeli ktoś posiada gaz zwykły( nie sekwencja) to jak się orientuje do filtra powietrza jest dokładana pewna część ktora idzie również do kolektora ssącego.I tam również pojawia się problem ponieważ: Gdy "gazownik" robi gaz to czasami nie łączy dobrze tych części ze soba i wystepuja przebicia.Zaś na gazie nie będziecie mieli zadnego problemu lub minimalny na zimnym silniku. Pozdrawiam Zaki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 14:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b25
zaki, hmm właśnie chciałem podpiąc moją BMW pod komputer - ale oczywiście problem też i z Tym, mechanik musi sie wbić bezpośrednio co wiąże sie z dostaniem do odpowiedniego modułu. Byłem również u znajomego co ma od małego BMW juz kilka lat i mówił, że pod kolektorem ssącym słyszy dziwne zasysanie - a jak każdy wie, że lewe zasysane powietrze może być też przyczyną.

Co do pływania na obrotach przyczyn jest wiele więcej nie tylko silnik krokowy - polecam Wam podpięcie pod komputer i wszystko się wyjaśni. Poza krokowcem może też być przepustnica, sonda lambda (jak źle piszę proszę poprawić), silniczek krokowy, cewki, zasysane lewe powietrze.

_________________
... bo to Polska, nie elegancja Francja...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] czyszczenie silniczka krokowego
PostNapisane: 30 kwietnia 2010, 13:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: Bydgoszcz
:wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL