BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 20:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E21] 318 z 1977 problem z silnikiem
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam mam problem z silnikiem pracuje bardzo nierówno.

Gasł mi na wolnych obrotach ustawilem srubą na przepustnicy 1500 teraz nie gasnie ale obroty wachaja sie od 1000 do 1500. Zrobil sie troche mułek wciskam pedał i trzeba czekac chwile na reakcje ( dopiero po jakiejs chwili zaczyna przyspieszac).
Niewiem w jaki sposob otwiera sie 2 gardziel w gazniku. Sa podpięte pod aparat zaplonowy 2 przewody chyba powietrzne natomiast jest jeszcze jeden przewód wpięty w kolektor ssacy a z 2 stronu nie jest w nic wpięty lapie lewe powietrze gdzie to wpiąc?
Jak usprawnic top autko??? Jak regulowac silnik??? jak ustawic gaznik???


Ostatnio edytowano 22 czerwca 2007, 23:29 przez sliski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 23:48 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jaki jest to dokładnie typ gażnika : dwugardzielowy czy jednogardzielowy.
Solex, Dita, czy Pierburg 2B4

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: KrakĂłw
2 gardzielowy solex

wstawil bym foto ale nie wiem jak..:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 22:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: Zabrze
Hej mialem podobnie sprawdz uszczelke pod pokrywa gaznika ta pokrywka z plywakiem U mnie byla dorabiana jakas tez falowal nie chcial jezdzic zamowilem zestaw nowych w aso chyba kosztowal 70 zl jezdzi teraz jak marzenie ja bym zaczol od tego pozdrawiam jak cos to pisz:)

_________________
Moja tapetka e21 http://img211.imageshack.us/my.php?imag ... ve11tt.jpg ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2007, 07:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: KrakĂłw
ok sprawdze to.

A masz moze jakis schemat gaznika typu co jest co itd.... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2007, 11:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: Zabrze
gdzies mialem poszukam ci podwieczor zapraszam tez na forum orr http://www.forum.bmw-orr.org/

_________________
Moja tapetka e21 http://img211.imageshack.us/my.php?imag ... ve11tt.jpg ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL