BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 11:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] NIE ODPALA
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
Mam problem posiadam bmw e36 320i 92r 180tys.przebieg,jade sobie ok 150km-h i chciałem przcisnac do spodu przy 190km auto zaczeło słabnac i słyszałem pod kierownica takie lekkie pyrczenie jka sciagałem noge z gazu to nic nie było słychac ja dawałem do spodu to znowu pyrczało.z kazdym kilometrem traciło moc.zajechałem na parking silnik zaczoł nierówno pracowac wiec zgasiłem.prubowalem odpalic niedało sie.krecilem z 10 min z przerwami auto odpaliło ale nie na wszystkie cylindryi zaczeło dymic.przestraszony zgasiłm i juz nie odpaliło.rure wydechowa to mam czarna z tego dymu i na kolektorze wydechowym pojawił sie olej ale pare kropelek jakby z pod uszelki.olej jest ok płyn w chłodnicy jest ok czy to moze byc pompka paliwowa.prosze o pomoc jestem teraz w poznaniu a do domu mam ok 600 km.


Ostatnio edytowano 23 czerwca 2007, 11:37 przez eric20, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 11:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
sprawdzales dolot? moze jakas mala nieszczelnosc dlatego nie chce odpalic i kuleje?

P.S popraw temat - krzyk niepotrzebny

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 12:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
to nie wina dolotu... ja tu czuje jakąś poważną awarię, jak kręcisz rozrusznikem to silnik przypadkiem nie wydaje dziwnych odgłosów? Pukania? Skrzypienia?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 12:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
ja tez mysle, ze to cos powazniejszego, ale lepiej zawsze zaczac sprawdzac od tych rzeczy ktore sa najlatwiejsze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 11:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
jak juz zapali i tak chodzi nierowno to cos puka metalicznego w silniku.a jak odkrece wlew oleju to słuchac jakby tłoka jak wywala kompresje.jak wyciagne bagnet to wchodzi na wysokie obroty.sprujuje cos sam zrobic a jak nie to mechanik czy ktos zna dobrego mechanika do buni w poznaniu.dzieki za wszystko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 19:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Moim skromnym zdaniem panwekę na wale Ci obróciło...

jak z ciśnieniem oleju? na wskaźniku?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 16:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
mechanik ogladał moja bunie i okazało sie ze jest dziura w tłoku.a dwie swiece sa stopione czy wypalone a niedawno zmnieniałem swiece.co to teraz zrobic czy reanimowac ten czy jakas uzywke wstawic.bo uszkodzenia moga wieksze to stwierdził po odkreceniu swiec.pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 16:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
nie baw sie w remonty, ja bym wymienial...

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 18:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
zależy jakie straty... silnik kupisz za 1000 - 1500zł

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2007, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
ale jak juz zminiac silnik to na wiekszy :hyhy:

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
z tego co mi wiadomo to wina jest benzyny zbyt wysoka temp. spalania spowodowała stopienie tłoka i swiecy i teraz jest pytanie czy poszły przezto tez zawory i czy cylindry nie sa porysowane??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 08:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
eric20 napisał(a):
z tego co mi wiadomo to wina jest benzyny zbyt wysoka temp. spalania spowodowała stopienie tłoka i swiecy i teraz jest pytanie czy poszły przezto tez zawory i czy cylindry nie sa porysowane??

a te nowe świece to masz o prawidłowych parametrach ?? dokłądnie te co producent zaleca ??
jakoś sobie nie moge wyobrazić w jaki sposób może to być wina benzyny ?? tankowałeś na jakiejś stacji "krzak" ?? ale nawet jeśli to nie wiem co by musiało być w tym paliwie żeby był taki efekt... :zdziwko:

generalnie wydaje mi się, że padła elektronika (komputer wtrysku) która odpowiada za właściwą mięszankę paliwowo-powietrzną AFR i wtedy nawet jeśli masz najlepsze nawet paliwo może się coś takiego stać...

masz LPG czy tylko na benzynie śmigasz ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 11:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
jezdze tylko na benzynce a co do swiec to takie jak producent podawał tzn bosch super zielona z dwoma paskami R1. 682.z tego co mi wiadomo to nie opłaca sie remontowac tego silnika i szukam teraz silnika do bmw m 50 2 litry 24v np z e36 bez vanosa na boschu.okolice poznania lub okolice woj. podkarpackiego tel.500779292


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 11:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WrocÂław
MichcioManiak, jak bys mniał nammniar na silni 320i 24v bez vanosa na boschu to daj znac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL