BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 20:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Czy te stukanie i luzy są normalne??
PostNapisane: 23 czerwca 2007, 22:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Witam! :)
Mam takie drobne pytanko odnośnie układu kierowniczego w bmw e36 320i sedan. Otóż kiedy auto jest uruchomione wszystko jest ok jak poruszam kierownicą w lewo i prawo ale kiedy silnik jest zgaszony to jak ruszam w prawo i lewo to słysze jakieś stukanie z przodu :znudzony: Czy wiecie co to może być?? Czy to jest jakiś luz na układzie? Jeżeli tak to jak go zlikwidować?? :(

Licze na waszą pomoc! ;)
Pozdro! :]


Ostatnio edytowano 23 czerwca 2007, 22:04 przez piotrek8113, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
prawdopodobnie drązek moze końcówka drązka kierowniczego

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 17:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
a gdzie dostane taką oryginalną część? :znudzony: bo nie chce rzadnych podróbek tylko oryginalnie jakie były fabrycznie (najwytrzymalsze) :P . Możecie przesłać link jak ta część wygląda? :zdziwko:
Pozdro! :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 17:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
piotrek8113 napisał(a):
nie chce rzadnych podróbek tylko oryginalnie jakie były fabrycznie (najwytrzymalsze)


z tym to ja się nie zgodze

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 17:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
A to niby czemu?? :zdziwko:
Twierdzisz że nieoryginały są wytrzymalsze? :niepewny:
Skoro tak to jakie?? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 17:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
drążek kierowniczy to chyba 270 za ori ;) (z zamiennikow ewentualnie lemforder)

ale czy to przypadkiem nie powinno byc delikatnego luzu na wylaczonym silniku? nie ma cisnienia w ukladzie to delikatnie pyka...

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 17:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
no właśnie jak jest wyłączony silnik i szybko ruszam kierownicą z lewa do prawa i na odwrót to słysze takie stukanie. :znudzony: :niepewny: Bardzo mnie to niepokoi! :(
Do wymiany mam jedynie z przodu łączniki stabilizatorów (te długie) ale to chyba nie jest przyczyna lączników? :zdziwko:

POZDRO! ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2007, 18:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
wszystko może stukać, ale u mnie po wymianie kompletnie całego przodu(od wahaczy, przed drążki do łącznikow) i regeneracji przekladni to jest nadal - ja czuje ze to idzie z listwy maglownicy i bede reklamował ta naprawe, ale na odleglosc ciezko stwierdzic.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL