BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 10:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318TDS Mało mocy po uszczelnieniu pompy wtryskowej
PostNapisane: 11 maja 2011, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 24
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E60 523i
Kod silnika: N52
Witam!

Po uszczelnieniu pompy wtryskowej moje autko jest słabiutkie i czasami tak jakby się dusił na sekundę może dwie. Czy jest to możliwe, że mechanik źle ustawił pompę? Aha i jeszcze jedno, szybciej turbina mi się włącza, gdzieś od 1,5tys obrotów, a poprzednio włączała się od 2tys obrotów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 318TDS Mało mocy po uszczelnieniu pompy wtryskowej
PostNapisane: 11 maja 2011, 21:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 392
Lokalizacja: Płońsk
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47
może nastawnik pompy? jeśli pompa była wyjmowana to może źle ustawił

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 318TDS Mało mocy po uszczelnieniu pompy wtryskowej
PostNapisane: 11 maja 2011, 21:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Jedz do mechanika na poprawke. Zapewne zle ustawil nastawnik. Jesli nie ma kompa, i robil to na sluch, to znajdz kogos innego, kto ustawi dawke jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL