BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e28] sprawa z gazem bmw
PostNapisane: 7 lipca 2007, 16:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: inowrocÂław
potrzebuję pomocy auto gaśnie na gazie na wolnych obrotach a dlaczego na benzynie tego nie robi?? co jest tego przyczyną lub może być ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2007, 23:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Jaką masz instalację gazową??
najprawdopodobniej łapie zimne powietrze. Jedź do gazownika i niech poprawi. Kosztuje z 20 zl.

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2007, 12:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: inowrocÂław
dziki za odpowiedz ale gdzie może łapać tez zimne powietrze jakimś wężykiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2007, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
szukaj wszystkich polaczen powietrznych od filtra po przepustnice

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2007, 13:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: ÂŁukĂłw
Witam

ja mam problem podobny z tym ze u mnie wystepuje fallowanie na tych niskich obrotach. Ostatnio zauważyłem ze na tym plastikowym przewodzie do kolektora jest pęknięcie...czy to moze byc przyczyna fallowania?? moze wlsnie tam lapie lewe powietrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: inowrocÂław
mam poklejony cały wąż od kolektora ssącego do przepustnicy tam może puszczać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 16:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: inowrocÂław
mam poklejony wąż od przepływomierza do kolektora tam może dostawać powietrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 17:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
areke28 napisał(a):
mam poklejony wąż od przepływomierza do kolektora tam może dostawać powietrze


to tam musisz szukac problemu!

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: ÂślÂąsk
wszystkie przewody powietrzne i wodne muszą być szczelne. Poziom płynu w chłodnicy musisz mieć na odpowiednim poziomie. Ale tek jak pisali koledzy- powietrze jest najważniejsze. Gaz jest bardzo czuły na lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 18:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: inowrocÂław
Dzięki za pomoc ja jesteś dobrze rozeznany w bmw to powiedz dlaczego wchodzi na różne obroty?A na jakich obrotach powinien pracować silnik 2,5l


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 18:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: inowrocÂław
przewody wysokiego napięci i świece też mają jakiś w tym znaczenie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2007, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: inowrocÂław
Przewody wysokiego napięcia też mają jakieś znaczenie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 08:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 229
Lokalizacja: okolice Sulechowa
W samochodach z instalacja LPG najwazniejsza sprawa sa swiece i kable WN, jesli nie zmieniales kabli i swiec to czas poszukac dobrych najlepiej NKG niestety nie sa tanie do E34 zaplacilam 330 zl za kable, ale od czasu wymiany kabli i swiec samochoc smiga na gazie cudownie. Sprawdz filtr powietrza, wymien filterek u gazownikow <nie mylic z filtrem powietrza>, sprawdz wszystkie przewody od obudowy filtra powietrza poprzez przeplywomierz do przepustnicy, wszystko musi byc szczelne! Wracajac do kabli uruchom samochod w nocy i sprawdz czy na kablach nie ma przebic < jak swieca to sa do wymiany>. Nie kupuj swiec BOSCH! Tylko NGK.

_________________
Mamuuussiu a czemu ci ludzie klĂŞcza?
......... bo to synku jedzie siĂłdemka!

Leokadia, Amelia, Marcin i nasza
Obrazek
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ÂŻYCIE
www.7er.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 09:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
areke28, Jeśli masz e28 m30b25 to znam dobrze ten model bo miałem taki sam z instalką 2generacji i też miałem masę problemów z tym związanych.Moja beta była z 85roku .
Za wolne, obroty w tym modeju odpowiadał zawór powietrza dodatkowego , który mimo tego że na benzynie funkcjonował dobrze to na gazie dawał zbyt mało powietrza na wolnych obrotach na zimnym silniku co powodowało że często gasnoł.
Naszczęście mimo, że jest oryginalnie ponitowany , udało mi się ten zawór rozebrać .
Okazało się że na wolnych obrotach na zimnym silniku był zamało otwarty, ale po mojej interwencji zapalał i odrazu wchodził na 1200rpm, i w miarę zagrzania silnika obroty spadały do 800rpm.
Ale warunkiem dobrego działania jest szczelny dolot więc pierwsze pousówaj wszystkie nieszczelności a potem dopiero zajmij sie zaworem, znajduje sie on na bajpasie pod przepustnicą i jest przykręcony do głowicy, ma 2 krućce powietrzne i wtyczkę grzałki która grzeje bimetal w tym zaworze.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL