Szczurek1986 napisał(a):
Na pewno nie kupi za dychę takiej która będzie na tip top i bez wkładu finansowego na dzień dobry
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Takiego to nie kupi nawet za 20 tyś. jak ktoś chce mieć tip top to nie znajdzie w innym miejscu niż salon.
piotres napisał(a):
tommo21, pomysly to ty masz z posta na post coraz lepsze

. po co kupowac parcha i potem ladowac w niego +100% tego co sie za niego zaplaciło , skoro mozna odrazu kupic ladne za nizsza kwote niz 200% ceny parcha ? Nie liczac juz straconego czasu i nerwow. A akurat silnik to raczej ostatnia rzecz ktora pada w BMW, jesli juz silnik jest do remontu to lepiej nie myslec jak wyglada zawieszenie, hamulce czy blacha
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
.
A w 200KM z m42 za 3000zl bez druta tez nie wierze. byli tacy co wkladali kompresor do 2.8 i pisali ze zeby nie bylo druta to 5 tys to absolutne minimum minimów. A niby w czym koszt ma byc mniejszy w 1.8... ?
Ja za wspomniane 10 tys szukałbym 325 e36 , szczegolnie jesli bylbym tak zielony w temacie jak zalozyciel tego tematu.
A chociażby po to żeby wyremontować i cieszyć się że inni takie samochody oddają na złom a Twoja dalej jeździ i daje przyjemność z jazdy.
Wiesz, jeśli Ty masz dostęp do części tylko w takich sklepach jak IC albo innym to i owszem się nie zmieścisz w tym budżecie. Ja mam inne sposoby i dojścia do części o których tutaj na forum publicznym nie będę pisał.
Jeśli chodzi o jednostki doładowane to taka jest różnica między 2,8 a 1,8 że im mniejsza pojemność tym mniejszy kompresor jest wymagany. do 1,8 wystarczy eaton m65 ale do 2,5 już trzeba m62 a różnica w cenie 500zł.
prawidłowo przy 2,8 to tego m62 pod koniec też już brakuje więc trzeba myśleć o m90 albo asa.
Poza tym ja nie biorę kosmicznych pieniędzy za coś co tak naprawdę kosztuje grosze.
Przykładowo samo mocowanie kompresora i wycentrowanie go w pewnej firmie w Jabłonnej kosztuje 1500zł. Co wg mnie materiał i wykonanie tego nie wynosi więcej niż 300zł.
Powiem tyle, jak ktoś trafia do takich firm i daje się dymać na stojąco z miejsca to mogę tylko pogratulować rozmiaru śrubokręta w d...
Czasem blacha jest w lepszym stanie tylko silnik może być zajechany a swapując silnik można trafić na kolejnego trupa i umoczyć kasę. A tak to mamy pewność że po swapie nie wysra nam się uszczelka pod głowicą po 20km. A jeśli wymiana tarcz i klocków to dla Ciebie taki problem to pozwól że pozostawię to bez komentarza.
