BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 17 lutego 2012, 22:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Pafu napisał(a):
proponuje zrobić program dopiero po zrobienia wydechu w MG.
A chciałeś robić najpierw nowy program a później wydech? Kolejność jaką Ci zaproponowano jest jak najbardziej prawidłowa.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 17 lutego 2012, 23:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1849
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
można program zapakować i później wydech i korekta softu..będzie widać ile doszlo po samym sofcie i ile dał wydech, na odwrót też zadziała (seria hamownia -> wydech -> hamowania-> soft -> hamowania)....ale tak czy tak koniecznie zmierz serie choć jak bedziesz robil soft to seria bedzie zmierzona..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 17 lutego 2012, 23:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
podol napisał(a):
Pafu napisał(a):
proponuje zrobić program dopiero po zrobienia wydechu w MG.
A chciałeś robić najpierw nowy program a później wydech? Kolejność jaką Ci zaproponowano jest jak najbardziej prawidłowa.


No nie do końca.
Dominik z ECU -Performance chyba ma najlepsze podejście do tematu.
Po pierwsze wrzucę na hamownię 650i teraz żeby zbadać serię- póżniej zalecał program i znowu wrzucenie na hamownię i na koniec wydech i kolejny raz wrzucić na hamownię .
Wtedy dokładnie będzie widać ile przyrostu dał program a ile wydech - oczywiście jest opcja że jeszcze raz po wydechu trzeba będzie robić korektę programu .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 18 lutego 2012, 02:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Pafu napisał(a):
No nie do końca.
Dominik z ECU -Performance chyba ma najlepsze podejście do tematu.
Po pierwsze wrzucę na hamownię 650i teraz żeby zbadać serię- póżniej zalecał program i znowu wrzucenie na hamownię i na koniec wydech i kolejny raz wrzucić na hamownię .
Wtedy dokładnie będzie widać ile przyrostu dał program a ile wydech - oczywiście jest opcja że jeszcze raz po wydechu trzeba będzie robić korektę programu .


Na wolnossakach się nie znam aż tak jak na turbawkach..
W każdym razie, w II przypadku dopiero zrobienie wydechu otwiera kolejną furtkę ;) ale jeśli Dominik tak mówi - ja w to wierze ;)

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 18 lutego 2012, 10:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
A czy to nie jest czasem tak iż po modyfikacji wydechu poprawka programu to kolejne koszta ? :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 18 lutego 2012, 11:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
Szczurek1986 napisał(a):
A czy to nie jest czasem tak iż po modyfikacji wydechu poprawka programu to kolejne koszta ? :P


Tak- ale to nie jest już duża kwota.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 18 lutego 2012, 13:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Szczurek1986 napisał(a):
A czy to nie jest czasem tak iż po modyfikacji wydechu poprawka programu to kolejne koszta ?


Niektorzy tunerzy, za jakieś korekty biorą tylko hajs np. za samą hamownie, albo wlasnie określoną mniejszą kwotę.

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 18 lutego 2012, 22:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
raadman napisał(a):
Szczurek1986 napisał(a):
A czy to nie jest czasem tak iż po modyfikacji wydechu poprawka programu to kolejne koszta ?


Niektorzy tunerzy, za jakieś korekty biorą tylko hajs np. za samą hamownie, albo wlasnie określoną mniejszą kwotę.


Mnie zależy na sprawdzeniu ile każda z modyfikacji daje przyrostu- niewiele osób sprawdziło dokładnie jaki jest wpływ zmiany wydechu i pózniej oprogramowania na wzrost w E63 650i.
Zakładam że w sumie przekroczę 400kM i będzie to potwierdzone hamownią. Koszty na tą chwilę nie mają znaczenia- ma to być zrobione bardzo dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 18 lutego 2012, 23:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Pafu napisał(a):
Mnie zależy na sprawdzeniu ile każda z modyfikacji daje przyrostu- niewiele osób sprawdziło dokładnie jaki jest wpływ zmiany wydechu i pózniej oprogramowania na wzrost w E63 650i.
To w takim razie, rzeczywiście lepiej co zmianę poprawiać program.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 19 lutego 2012, 00:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
Trochę się ociepli i będę ustawiał się na zrobienie w Ecu lub Unitronicu na hamowanie serii- a pózniej pojadę z reztą. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 20 lutego 2012, 17:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2108
Lokalizacja: Warszawa/ Toruń
Moje BMW: e46 320td/ e46 330i
Kod silnika: M47TU / M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 02&start=0
Pafu napisał(a):
Trochę się ociepli i będę ustawiał się na zrobienie w Ecu lub Unitronicu na hamowanie serii- a pózniej pojadę z reztą. :)


Fajnie gdybyś hamował tam, gdzie pozniej bedzie wszytsko robił - będą porównywalne dane ;) Albo pozniej pojechał znów na tę samą hamownie. :)
Trzymam kciuki :)

_________________
My e46 320td

Obrazek

Like it?

Zapraszam! www.facebook.com/Compi.Drifting


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 20 lutego 2012, 18:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
raadman napisał(a):
Pafu napisał(a):
Trochę się ociepli i będę ustawiał się na zrobienie w Ecu lub Unitronicu na hamowanie serii- a pózniej pojadę z reztą. :)


Fajnie gdybyś hamował tam, gdzie pozniej bedzie wszytsko robił - będą porównywalne dane ;) Albo pozniej pojechał znów na tę samą hamownie. :)
Trzymam kciuki :)


Sprawdzę serię w ECU-Performance i tam po każdym modzie będę porównywał wzrosty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 2 marca 2012, 21:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 58
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
...27KM to niezłe wyzwanie, ale do zdłubania, ze speedlimit niema problema, idzie od strzała, jeśli chcesz, chętnie się podejmę, oczywiście live, na rolkach...jak będziesz od MG wracał możesz zahaczyć o Krk. :hyhy:

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E63] Chiptuning Formula
PostNapisane: 3 marca 2012, 01:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1293
Moje BMW: Corvette Z06
Kod silnika: LSX
heko napisał(a):
...27KM to niezłe wyzwanie, ale do zdłubania, ze speedlimit niema problema, idzie od strzała, jeśli chcesz, chętnie się podejmę, oczywiście live, na rolkach...jak będziesz od MG wracał możesz zahaczyć o Krk. :hyhy:


Planuję to wyciągnąć razem z wydechem- z tego co piszą na zagranicznych forach samym wydechem wyciągają spokojnie ponad 15 kM więc nie powinno być problemu z przebiciem 400 kM - ja w wydechu będę robił dużo większe zmiany.
Dla mnie najważniejsze będzie piątkowe spotkanie z ECU- Performance i to jak moja 650i trzyma serię - z jakiego pułapu rozpoczniemy zmiany.
Dzięki za propozycję.
Po wydechu i tak wcześniej chcę znowu wskoczyć do Ecu na hamownię i sprawdzić ile przyrostu dał sam wydech.
Myśle że po wydechu i zrobionym pomiarze mocy wrzucę Ci wykresy i powiesz co jesteś w stanie jeszcze zrobić .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL