BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 03:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Tuning silnika 318 ile z niego wyciągnie
PostNapisane: 11 października 2007, 17:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam

Od niedawna jestem posiadaczem BMW 318. Silnik 1.8 115km Chciałbym się dowiedzieć jak można ztuningowaś silnik aby uzyskać lepsze wfekty?? i ile tak mniej więcej to kosztuje i ile można wyciągnąć tak zeby nie wkroczyć na żywotność silnika. Zrobione mam 220 tyś

Jeśli ktoś coś robił z tym silniczkiem niech pisze.z góry DzIEnX


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, 17:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
lukas88 wrzucisz sobie sportową wkładkę powietrza np. K&N, zamówisz sobie chip od użytkownika Reserved i na tym się tuning zakończy.Efekty pewnie odczujesz minimalne.Nie ten silnik do zabawy niestety.A zresztą zaraz posypią się głosy że trzeba było kupić 2.5 lub 2.8 a nie bawić się w tuning i wogóle. ;) [/quote]

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, 18:04 
albo uturbić i uzyszkasz c.a. 200PS :hyhy:

a na serio, to chipem do 130PS można wyciągnąć i moment o 20Nm napewno da się zrobić, zależy od programu.
napisz w końcu jakie to 1.8 masz!! M40 i M43 obydwa miały po 115KM... zależnie od wersji.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Czarny racja :D A no może zaturbić :D Będzie miał satysfakcję że 2.5 na czipsie jedzie praktycznie równo z nim i kosztuje o połowę mniej ;) hehe

Fakt napisz jaki ten Twój silnik. :)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, 19:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
M40 no a ile ten chip kosztuje i jak jest wtedy z żywotnością??

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, 19:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Czarny Nasz Ci łon :D

Jeśli chodzi o koszta to napisz do użytkownika Reservedon Ci powie ile kosztuje taka przyjemność.Co do żywotności to najpierw sam musisz zoorientować się w jakim stanie jest Twoje M40.Jeśli hydraulika Ci cyka i daje się we znaki to najpierw tym należałoby się zająć.A potem myśleć o chipie.Pamiętaj że zasada jest taka że najpierw doprowadza się podzespoły do stanu B.Dobrego a potem myśli o modyfikacjach.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
CiOoS napisał(a):
Pamiętaj że zasada jest taka że najpierw doprowadza się podzespoły do stanu B.Dobrego a potem myśli o modyfikacjach.



CiOos, dobrze gada, na samym poczatku dokladnia sprawsz zawieszenie, hamulce... :]

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2007, 12:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
no spoko, dzienki chłopaki właśnie chciałem się dowiedzieć czy warto przy tym grzebać... mówicie że lepiej już nowy silniczek..... no pomyśli się :]

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL