olsennet, po pierwsze zadaj sobie jedno za

cie ważne pytanie....
do czego Ci ta e30 ma służyć???
czy do lansu czy do szybkiego latania.
dobrze się zastanów czy ten silniczek Ci wystarczy i za jakiś czas również bo z czasem może brakować mocy

. jeżeli średnio ci pasuje to zanim cokolwiek zrobisz to zacznij od swapa na początek na m50 lub m30, i nie zaczynaj od d

py strony pamiętaj swap na początek.
potem bedziesz musiał zrobić pod niego zawias i hamulce.
jeśli zawias pod seryjny silnik to chyba najlepszy w stosunku do ceny to komplet WEITEC 60/40 (4 amorki i 4 springi) koszt to ok 1600zł w sklepie. i niemartw się że stracisz komfert e30 i tak nie ma nic z komfortem wspulnego to w końcu gokart
co do hamulcy to jeśli pod seryjny silnik to doprowadż go do porządku załuz wszystko ATE i naprewno sie zdziwisz jakie żylety.
co do wydechu to jeśli masz wycięty katalizator to zapomnij o końcowym sport wydechu np. uler bo pęknie Ci łeb

ja mam u siebie wycięty kat z środkowym tłumikiem, końcowy to seria z dospawanymi do puszki końcówkami z nierdzewki robione samemu a dźwięk...? hehe pochwale sie jeszcze raz! życze by wszystkim tak betki chodziły! nie zagłośno ale naprawde rasssooowwwooo!!!
co do wyglądu to felunek 17 cali (borbet, azev, keskin, brok),
lakier po polerce (o ile sie opłaca ewentualnie nowa perła)
co do zderzaków no to cóż

najlepszy był by m-technik ale koszt kompletu to jakieś 1500-2000zł używka oczywiście, jeśli nie to zostaw oryginalne zderzaki tylko w kolorze
mówiąc najprościej to; felgi, gleba, lakier i juz jesteś w domu
sorki za 2 podobne posty (wjuch)