BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e90] Obniżenie gwint vs. springi
PostNapisane: 12 marca 2013, 18:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
Jakie amortyzatory lepiej kupić do springów sportline,bilstein b8 czy mogą być koni ? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e90] Obniżenie gwint vs. springi
PostNapisane: 4 grudnia 2013, 18:11 
Odświeżam temat :)

Tym razem będą springi, bo i tak za dużo nie chce schodzić.

Standardowo... "pro- kit", tylko ile on tak naprawde obniża?- jedni mówią (w przypadku przodu 30mm. inni, że 35?). Druga sprawa to AP? miał ktoś z tym do czynienia, wiem, że gwinty są dobre, a jak wygląda sprawa sprężyn?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e90] Obniżenie gwint vs. springi (str.3)
PostNapisane: 4 grudnia 2013, 18:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Nie masz m pakietowego zawiasu więc same sprężyny średnio się sprawdzą albo kompletny kit albo gwint wg mnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e90] Obniżenie gwint vs. springi (str.3)
PostNapisane: 4 grudnia 2013, 19:56 
Masz na myśli samo obniżenie, czy ogólnie prace zawieszenia? A co z mitem "do seryjnych amorków max -40"?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e90] Obniżenie gwint vs. springi (str.3)
PostNapisane: 5 grudnia 2013, 09:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dobrze mówisz z mitem ;) Do obniżonych sprężyn musi być krótszy/sztywniejszy amor inaczej będzie dobijać i ogólnie słabo zachowuje się takie zawieszenie. Zaraz po montażu jest ok bo amory mocno ściśnięte pracują w innym położeniu wydają się twardsze itd ale szybko się poddają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e90] Obniżenie gwint vs. springi (str.3)
PostNapisane: 5 grudnia 2013, 16:04 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1886
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115743
sam wiesz - temat rzeka.
pro kit pewnie siądzie biednie - szpara na dwa palce miedzy opona a blotnikiem :D

sportline siądzie lepiej, tylko nie wiadomo czy amortyzatory wytrzymają, ale niektórzy jeżdżą na takim setupie i nie narzekają.

pytanie czego oczekujesz - obniżenia, czy poprawy właściwości jezdnych.

co do AP to poszukaj na e90forum.de


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL