Cytuj:
No baaaaaa
Powiedzcie tylko, bo nie wiem czy dobrze analizuję, czy do diesela xpipe to dobre rozwiązanie? Oczywiście katy out z układu
X-pipe służy do wyrównania ciśnienia w silnikach typu "V", poza tym ciśnienie w aucie z turbiną nie odgrywa większej roli, zalecane w wolnossakach.
Większość projektów 330d jakie znajdziesz w necie ma downpipe - coś takiego jak w linku z ebay-a poniżej
http://www.ebay.co.uk/itm/STAINLESS-STEEL-BMW-E46-330D-DECAT-EXHAUST-DOWNPIPE-/110752010212?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19c9558fe4Jest już polska wersja tej rury od RM Motors -
http://allegro.pl/listing/user.php?stri ... d=10192356
z tym że ten z aukcji jest "krótki" (zamiast jednego kata) , a można też zamontować "długi" - czyli dodatkowo bez dwóch katów metalowych przed tłumikiem środkowym - właśnie taki zamierzam montować u siebie.
Rozwiązania 330d z xpipe (czy cross pipe) nie widziałem - o ile się nie mylę, to stosuje się je w V-kach gdzie są 2 kolektory wydechowe - w R6 z jednym kolektorem raczej nie ma sensu.