Jednomas + kewlar 240 mm i 500-600 nm wytrzyma taki jednotarcz na docisku sachs performance (na spieku 700 Nm). Oczywiście sprzęgło 2 tarczowe również można zrobić, nie jest to żaden problem. Problemem jest tylko wstawienie tego silnika do nadwozia E36

Robiłem to dwa razy i w obu przypadkach wykorzystaliśmy ultracięzko dostępne oryginalne zestawy alpiny z E36 V8 (koszt jakieś 8.5k za komplet). Silnik siedzi na tym rewelacyjnie i nie ma z niczym problemów. Wszystkie inne patenty to gruba rzeźba i niekoniecznie jest to pomimo wszystkiego zrobione zgodnie ze sztuką. W każdym razie chcąc coś takiego musisz się liczyć z ogromnymi kosztami. Wstawiam B44 do E46 teraz i jest gorzej niż w E36, zwłaszcza z ogromną skrzynią 6B - w zasadzie na żyletki z miejscem w tunelu. Od razu zaznaczam, że krzesanie z tego parametrów 550-600 NM+ to igranie z ogniem. Tłoki i korby nie porażają swoimi możliwościami a zakucie tego silnika jest extremalnie drogie choć możliwe, jeden już taki jeździ
