Vermilion napisał(a):
Tr0n napisał(a):
K-sport ma BBK z hamulcem ręcznym ale bez TUV
Pisales juz do nich
http://www.k-sport-germany.com/index.php?id=impressum ?
Na jakis zasadach sprzedaja BBK w DE, wiec sadze, ze wiedza jak przejsc przeglad.
Rozmawiałem z nimi. Powiedzieli mi, że to jedynie w Luksemburgu do wszystkich zmian w aucie trzeba mieć TUV i dlatego wszystkie firmy olały ten rynek który nie ma żadnego znaczenia w statystykach sprzedaży, a duży wpływ na to prawo mieli producenci aut dla których często Luksemburg robi spore statystyki w sprzedaży aut luksusowych i w topowych wersjach. Np. ostatnio sprzedawca chwalił mi się, ze w ciągu jednego dnia sprzedali 14 sztuk najnowszej Carrery S i ani jednej Carrery.
Ogólnie po rozpoznaniu tematu i lokalnego prawa patrzę z lekką zazdrością na fajnie modyfikowane auta. Ja jestem ograniczony do części fabrycznych. Jeden znajomy kupił BMW z kompresorem od G-Power - po roku walki z urzędnikami przerejestrował auto na znajomego który mieszka w DE i tyle, ale mnie zniechęcają takie kombinacje. Nawet z porządnymi warsztatami jest problem. Jeden który znam istnieje tylko dlatego, że się specjalizują w starych mustangach.
Sam bym olał temat i zmienił auto ale nie bardzo wiem na co. Ostatnio uciekła mi fajna M3 E46, E92 nie lubię, na 1M coupe czekam na decyzję BMW czy łaskawie będą chcieli wyprodukować auto o takiej konfiguracji - ale i 1M jest kompromisem w stosunku do moich oczekiwań ze względu na turbo. Nowe M3 też będzie turbo. audi odpada, Merc nie daje do silnika 6.2 manualnej skrzyni, a idealne Porsche nie daje zniżek dyplomatycznych ( a BMW daje mi 20% na auto, 10 na dodatkowe wyposażenie i co 3 lata mogę kupić auto bez VAT co daje mi w sumie 30-35% mniej od ceny wyjściowej), a jest też droższe na starcie niż M3, nie wspominając o cenach przeglądów.
W moim przypadku naprawdę jeżdżę E46 z wyboru, ale chciałbym nieco uatrakcyjnić to autko.
EDIT: ale wylałem swoje żale
