Z tego co sie orientuje i pamietam jak sie tym interesowalem jeszzce za czasow jak mialem Diesla

ogolnie to nie nada przelozyc zwyklego BOV-a do diesla, bop klekoty nie posaidaja przepustnicy, chyba to jest glowny problem ,ale ktos kiedys wydumal jakis patent na Blow offa w klekocie ale cos bylo kombinowane przy pedale gazu, mianowicie, zawór sterowany byl przez urządzenie elektroniczne podpiete pod pedal gazu.
Mozna tez isc na latwizne i zakupic taki zestaw
http://www.hoberg.at/diesel-bov.html
http://video.google.com/videoplay?docid ... =valve+tdi
http://video.google.com/videoplay?docid ... =valve+tdi [ Dodano: 14 Marzec 2008, 16:48 ]i jeszcze jedno
cytat z innego forum
"Podaje adres dunskiej strony z BOV dla diesla coprawda nie jest to latwy jezyk ale mozna bynajmniej popatrzyc na obrazki i rysunek podlaczeniowy
z uwagi na roznice budowy zasilania benzyna i dieslem w dieslu konieczny jest mikro przelacznik do aktywowania zaworu .wiec jest to troszke wymuszona konfiguracja. Zawor jest aktywowany impulsem po opuszczeniu nogi z gazu. Co potrzebujemy do budowy takiego systemu.
1 :zawor BOV koniecznie 2 tloczkowy (stalowy lub aluminiwy)
2: 3 drozny zawor do pobierania/wypuszczania podcisnienia(Solenoid valve)
3: microwlacznik ( do pobierania impulsu z pedalu gazu)
4: bezpiecznik wraz z obudowa
5: waz silikonowy oraz zlaczki metalowe
6: przewody i zlaczki do podlaczenia vacum
7: kilka godzin czasu
Mam nadzieje ze dolaczone linki pomoga domyslec sie oco mi chodzi."
http://hjem.get2net.dk/ly...ge/prod_bov.htm
http://hjem.get2net.dk/ly...mages/vmax3.jpg