BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] turbo ciężka sprawa
PostNapisane: 13 maja 2008, 16:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: slask
Witam chciałem uturbić silnik w e39 530i.Dzwoniłem do firmy VTG i ku mojemu zaskoczeniu fachowcy z tej firmy stwierdzili że uturbienie takie silnika to koszmar robili to tylka raz bmw 39 z tym samym silnikem i powiedzieli że nie chcieli by tego jeszcze raz robić .Oczywiście jak będe chciał to nie ma problemu zajma sie tym tylko czas oczekiwania od 2 do 3miesiecy.Czy wy też uważacie że to az taka masakra z uturbieniem tego silnika pozdro

Artur


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 19:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
no bardzo ciekawy temat :hyhy: a 530i to ten silnik v8?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: slask
Tak to silnik V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 22:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
No to i ja jestem zainteresowany tym tematem bo tez bym chcial swoja furke uturbic a to chyba te same silniki tylko troche inna moc :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 10:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: slask
NO to mamy twardy orzech do zgryzienia bo dzisiaj rozmawiałem przez tel z paroma firmami i niedosyc że ciężko podchodzą do tego tematu uturbienia nie wiem poprostu czy chodzi o silnik może model e39 nie zabardzo sie nadaja do tego typu przeróbki.Ale koleś jednej z firm ze ślaska poprostu mnie załamał koszt ok 25-30tys i to jeszcze nie wiadomo do konca bo wszystko okazuje sie jak zaczna auto rozbierac oczywiscie nie same turbo zawieszenie hamulce itp tak że pomału dochodze do wniosku że lepiej sprzedać moja i te pieniazki dołozyc i kupic nie wiem M5.Tak że jeszcze troche podzwonie popytam i jak dalej tak cięzko beda wszyscy do tego podchodzic to chyba z uturbienia zrezygnuje bo sam tego nie zrobie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 11:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
archi_27 napisał(a):
Tak to silnik V8


od kiedy e39 3.0 ma v8?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 11:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: slask
Sory za pomyłke 3.0 24V 231 KM (530i) zle spojrzałem tak oczywiscie V8 to silnik 535i 540i i M5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 11:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
a otwierałeś kiedyś maskę? ;-)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 12:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
no tak myslalem ze w e39 3.0i nie byly v8 to chyba w 7emkach byly v8 3.0i. Czyli ten temat nie dotyczy mnie :kwasny: a 540i widzialem z turbiną i to nie jedna i daje duzy efekt bo bez turba to sie nie nadaje doscigania..jest nawet jedna co ma 540koni :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 21:36 
3.0i w E39 to M54 czyli R6 :mur: ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2008, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: slask
No i znalazlem BMW serwis braci Jagiełło z Łódźi podejma sie tej przeróbki pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2008, 02:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
to napisz jaka cena, co beda dokladnie przerabiac itp. ok? i jakie beda tego efekty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2008, 19:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Turbic mozna wszystko tylko fachowcy w Naszym kraju sa na srednim poziomie... :) niestety...

Wszystko zalezy od cisnienia powietrza doladowania jakie chcesz zastosowac. Z tym wiaze sie zakres przerobek jakie trzeba dokonac - kute tloki, korbowody, zmienic walek rozrzadu tez by wypadalo. Poza tym dochodzi cala armatura - kolektory i przewody powietrzne... intercooler hmm no i najwazniejsze to modyfiakcja ECU... Ciezki orzech... Zobaczymy jak Panowie Jagiełło podejda do sprawy

Nie licze tutaj hamulcow zawieszenia itp... :)

Licze na dalszy rozwoj tego tematu ze strony pana archi_27

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL