BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Filtry powietrza w M47N czyli 320d 150KM
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 01:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
Panowie przymierzam sie do zakupu filterka powietrza dla mojej czarnuli.
Moja Bunia jest napędzana silnikiem diesela M47N (320d w wersji 150KM).
Czy posiadacie jakies doswiadczenia w tym temacie ????
Czy bede musiał przecierać szlaki???
Mam na uwadze dwie firmy zajmujace sie produkcja filtrow o zwiekszonej przepuszczalność.
Są nimi K&N oraz Pipercross. Zostałe one doradzone mi przez kolege mechaniora od motocykli
(tych bardzo szybkich dla odjechancow :15: ) jako jakościowo najlepsze w zakresie cenowym osiągalnym dla Kowalskiego.
Jeżeli kolo mylił sie albo udawał znawce prosze o jakieś podpowiedzi.
Rozchodzi mi sie tylko o filtry które montujemy w orginalną obudowe.(zeresztą tzw induction kit do 320d nie ma i chyba nie bedzie z powodu umiejscowienia filtra powietrza)

Vauxhall Signum CDTI
Standard/Sports filter/Induction kit:
150bhp/152bhp/156bhp
Na zestawie K&N

Wynik całkiem całkiem ;)

Pare linków

http://www.pipercross.net/
http://www.knfilters.com/
http://www.bmc-sportluftfilter.de/
http://www.green-filter.co.uk/
http://www.powertecfilters.co.uk/
http://www.itgairfilters.com/

:33:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 711
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Ja kupiłem K&N za 217 zł z kosztami przesyłki :D
Dzisiaj będę zakładał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 11:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
to daj od razu znac jak sie sprawuje bo ja tez sie przymierzam
:]

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 16:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 98
Lokalizacja: zabrze
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52
jezeli wybierzesz pipercrosa gabkowego to bedzioe lepszy bo gabka lepije filtruje brudy....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Filtry GREEN`a też są ok.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 22:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
A generalnie jak sprawuja sie sportowe filtry powietrza w dieslach? Wyczuwalne sa te przyrosty mocy? Slyszalem ze lepiej zostac przy oryginalnych filtrach, z tego powodu ze sportowe przepuszczaja wiecej brudu, ktory moze trafic do turbiny i przeplywomierza, w efekcie uszkadzajac je.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 06:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Melksham-Anglia
Panie Michale.
Dałeś mi do myślenia.
Po przeczytaniu kilku artykułów na temat filtrów sportowych stwierdzam że dam sobie spokój
i bede wymieniał seriie razem z wymianą oleju .
Przeczytajcie ;)
http://tuningmania.pl/tuning&serwis/teo ... naczej.htm
:cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 11:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Rowniez jestem zdania, ze w przypadku diesli, lepiej zostac przy oryginalnym filtrze :ok: Ja wymieniam oryginalny filtr co roku, i jest ok :)

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 711
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
A ja wymieniłem - kurcze ale dostęp :kwasny: dobrze ze mam kolegę mechanika :hyhy:

Jakie wrażenia pewnie spytacie, a wiec w zasadzie nic sie nie zmieniło trochę lepiej zbiera się z dołu :D
A czy może zaszkodzić, nowy na pewno nie ale przez nie umiejętne mycie i zalewanie oliwą pewnie tak :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2008, 21:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
A dzwiek w zaden sposób ci sie nie zmienił??

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL