BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] lekkie koło zamachowe
PostNapisane: 25 września 2008, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: OstrĂłw Mazowiecka
Witam co sadzicie o odchudzaniu kola zamachowego?
http://allegro.pl/item441768819_tuning_ ... e_bmw.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2008, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
kiedyś widziałem fotki jakiegoś forda albo chevi już nie pamiętam, miał za bardzo odchudzone koło i ... fajną dziure w masce i ciekawe elementy wyleciały z niego pod spodem :hyhy: :hyhy: więc ja bym nie ryzykował... chyba że gość daje 100% gwarancje że nic nie urwie...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 21:55 
po 1. nie może być za bardzo lekkie.
po 2. musi być wyważone.

Sprzedający zapewnia, że tak jest... no cóż, moim zdaniem to dużo lepsza alternatywa, niż stożki i czipy za 140zł


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 22:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
tylko ze jest takie male "ale"
Czarny ma racje, musi byc wywazone. Problem polega jednak na tym, ze aby wywazyc to naprawde poprawnie, musi byc to wyrównowazenie dynamiczne. Polega ono na tym, iz wywaza sie kolo zamachowe razem z wałem i tylko wtedy mozna miec pewnosc co do poprawnosci naszej modyfikacji...

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 22:50 
o tak, musi być zachowana sztywność dynamiczna.

chociaż w zasadzie nie trzeba by "z wałem" wyważać, tylko zastosować sprzęgło podatne :) albo wydrążyć wał, lub zrobić go z innego materiału :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 11:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ja odchudzałem i wywarzałem u tego goscia z linku.co daje?auto szybciej wkreca sie na obroty(ale szybciej tez z nich schodzi,wiec trzeba szybko zmieniac biegi itd.),przyspieszenie na 1 i 2 biegu wzrasta(na 3 i 4 jest tak jak było a na 5 troche gorzej),spalanie w miescie spada,w trasie nie wiem bo nie jezdze(ale pewnie wzrosnie).jak na razie nie mam zadnych problemów typu drgania,nierówne obroty itd.

ps.te chipy(150zł) od bagora sa naprawde ok,i nie jest to tylko przeniesienie odcinki,przyrosty sa odczuwalne nawet dla laika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL