BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Czy kolektor wydechowy od M3 e46 będzie pasował do 330i e46, ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
dentysta1, watpliwa sprawa bo w M3 masz przepustnice na kazdy odzielny cylinder, i do tego dopiero jest przykrecony kolektor, a w 330 nie ma nawet jednej z wzgledu na valvetronic czyli zawory przejmuja zadanie przepustnicy. generalnie moge sie mylic bo nie zglebialem jeszcze tego tematu do konca ale moze byc ciezko

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Santino, ale dentysta1, pytał o kolektor wydechowy a nie dolotowy :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
rorafalki, moj bład :wstyd: :wstyd: :wstyd:
ale wydechowy na bank nie bedzie pasowal gdzyz M3 ma trojkątne mocowania do glowicy (3 sruby) a 330 ma prostokatne (4 sruby) tak wiec na pewno nie

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 22:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
sprzedawcy z allegro twierdza ze z m3 e36 po "drobnych przerobkach" do m54 pasuje ...ale pisze tylko to co wyczytalem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 01:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Bmw E46 325Ci
Kod silnika: m54b25
http://www.allegro.pl/item446515470_kom ... _foto.html cos takiego znalazlem na alledrogo, co jest mi potrzebne zeby zrobic profi instalacje kompresora w m54 ? Ok kompresor oczywiscie :) Ale co jeszcze ? Tak pi razy drzwi ? Czytalem duzo o trubo do bmw i mam tam jakies pojecie w teorii. Jak to wyglada w przypadku kompresora ? Najbardziej nurtujace mnie pytanie to jak upchnac to bydle, gdzie ? Chcialbym nie rezygnowac z klimy. Widzial ktos taki project na zywo ?
Wiem, ze duzo pytan zadaje ale po to jest forum :)

_________________
Obrazek
obczaj srebrną qpe klik, klik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 07:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Santino napisał(a):
rorafalki, moj bład :wstyd: :wstyd: :wstyd:
ale wydechowy na bank nie bedzie pasowal gdzyz M3 ma trojkątne mocowania do glowicy (3 sruby) a 330 ma prostokatne (4 sruby) tak wiec na pewno nie


hmmm, sorry za zawracanie głowy ale trochę kombinuje aby zwiększyć moc, znalazłem teoretycznie dedykowany wylot na allegro
http://moto.allegro.pl/item439904765_ko ... z3_z4.html

zdaje sobie sprawę, że leci tanizną, ale napewno będzie lżejszy jeżeli nawet ma rozsypać się po 2-3 latach to biorąc pod uwagę ewentualny przyrost mocy wydaje się i tak ciekawą propozycją (tanią)

jakieś opinie, czy ktoś już zastosował coś takiego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 08:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
piotres napisał(a):
sprzedawcy z allegro twierdza ze z m3 e36 po "drobnych przerobkach" do m54 pasuje ..

tak pasuje ale trzeba go wygiac bo nie wejdzie przez blok :dobani:
dentysta1, W naszych silnikach nie jest takie hop siup gdyz mamy 4 sondy lambda 2 przed katami dwia za i kolektor musi wygladac mniej wiecej tak
Obrazek
z tym ze druga para sond jest potrzebna po to zeby stwierdzic czy katy działaja a jak ich nie bedzie to wyskakuje bład Check Engine. podobna sa trzy sposoby zeby to zniwelowac:
-zamontowac druga pare sond na dluzszym pierscieniu zeby nie byly bezposrednio w strudze spalin
-warsztaty ktore sie zajmuja instalacja LPG maja specjalne emulatory sondy lambda i mozna oszukac kompa ze wszystko jest ok
-zalozyc za baranami sportowe katy ktore maja wyjscie na druga pare sond
Z tym ze to co napisalem to tylko teoria ktora sam kiedys wyczytałem
dzapan, looknij sobie tego linka
http://www.streetracing.pl/forum/index. ... =0&start=0
tam jest opisame jezdzacy juz projekt M52B28 ale na własnie eatonie M62 da Ci poglada co trzeba jeszcze oprocz kompresora :)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
hmmm modyfikacja elektroniczna :hyhy:
http://www.44tuning.pl/bmw/chip-tuning- ... i-e46.html

wydatek niewielki,
proszę o opinie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 23:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
dentysta1, ten przyrost jest moooocno watpliwy w M54B30 sama elektronika moze dac ok 5-6KM ale nie 21

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 października 2008, 06:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: warszawa
Santino napisał(a):
dentysta1, ten przyrost jest moooocno watpliwy w M54B30 sama elektronika moze dac ok 5-6KM ale nie 21


Też jak to zobaczyłem to szczerze w to zwątpiłem, takie przyrosty z tego co się orientuje to są możliwe w samochodach z turbiną,
ale wykonałem wysiłek w postaci telefonu do w/w firmy Beatka jest hamowana przed jak i po modyfikacji, a więc teoretycznie jeżelin nie oszukują podczas pomiarów ........ wyniki zostaje potwierdzony


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL