BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jak uzyskac większą moc z silnika M52B28
PostNapisane: 19 października 2008, 12:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
Jak uzyskac większą moc z silnika M52B28 E39

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 12:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
Możesz założyć zmodyfikowany kolektor dolotowy od M50, gdyż ma on wiekszą przepustowość, było już o tym na forum i ewentualnie założyć ,,barany" .
Chipowanie w silniku wolnossącym nie ma sensu, a ingerencja mechaniczna w silnik wiąże się ze sporymi kosztami, więc bardziej opłacalny byłby swap, niewiem ile chcesz przeznaczyć kasy na przeróbki i w jakim zakresie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 12:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
prawde mówiąc zastanawiam się nad założeniem instalacji Turbo do tego silnika żeby osiągnąc ok 300 koni!

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 14:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 365
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: e36 323i/e39 523iA
Kod silnika: M52B25
Tylko że koszt uturbiania takiego silnika może wynieść kilkanaście tysięcy PLN. Do tego lepsze zawieszenie, hamulce, elementy przeniesienia napędu i masa innych rzeczy, które wyjdą 'w praniu'. Moim zdaniem gra nie warta świeczki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 18:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 202
Lokalizacja: PL
Henry ja rónież mam 2.8 i chociaż E39 z tym motorem bardzo fajnie się rusza, to wiem, że może brakować mocy. Po długich przemyśleniach doszedłem jednak do wniosku, że jeśli cokolwiek robić to najlepiej będzie kupić 4.4 V8, który nawet z doprowadzeniem go do bdb stanu technicznego wyjdzie dużo taniej, bezpieczniej i z lepszym efektem niż zakładanie jakiegoś turbo do 2.8. 4.4 V8 bije 2.8 uturbione czy nie na głowę : ma super dźwięk, mocny dół, bdb osiągi przy każdych prędkościach, 6 biegów w manualu i to wszystko niewyżyłowane, fabryczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2008, 18:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
Dokładnie, zakładanie turbo w tych silnikach mija się z celem, mam znajomego, który założył turbo do silnika m50b20, i odbija się od serwisu do serwisu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 09:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
To co można zrobic wy uzyskac więcej mocy nim zmieni się na 540 lub M5?

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 14:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 365
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: e36 323i/e39 523iA
Kod silnika: M52B25
Kolektor ssący z M50 podobno coś daje. Poza tym jakiś układ wydechowy dedykowany i do tego wszystkiego porządne wystrojenie. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL