BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] poduszki McPhearsonow od M3 + gwint KW
PostNapisane: 16 grudnia 2008, 22:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Jako ze i tak musze wymienic poduszki z przodu, mam nastepujace pytanie:

Czy moge zalozyc poduszki McPhersonow od M3? Pytam bo one zmieniaja kat pochylenia sworznia zwrotnicy i kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, tylko moje watpliwosci leza gdzie indziej.
Obecnie mam zalozony gwint KW, i przednie kola już są ustawione w lekkim negatywie.. I czy po zalozeniu poduszek z lozyskami od M3 nie bedzie ten negatyw zbyt duzy? teraz jest chyba ok 2.5st, ale juz nie pamietam dokladnie...

Jakby nie patrzec auto napewno lepiej by sie prowadzilo tylko zeby nie przedobrzc bo bedzie tragedia ;] Robil ktos taka modyfikacje?

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 17:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
sama poduszka raczej nic ci nie da musiał byż założyc wahacze z 3,2 i tuleje wtedy jest sens

poza tym 2,5 stopnia to dużo, za dużo

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
Dołącze się do dyskusji
Z tulejami do 3,2 to jest tak przecież że są również z otworem centrycznym,poza tym założenie mocowania górnego od m3 spowoduje tylko zmianę kąta pochylenia.Sam też się również noszę z zamocowaniem owych poduszek.Więc może ktoś bardziej rozwinie temat-dlaczego nie?ale nie w formie"nie bo nie" tylko popartą merytoryczną wypowiedzią.Skoro ten kąt jest dobry dla m3 to czemu miałby być za duży dla zwykłej e36?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 20:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Tomcio_e36 napisał(a):
Z tulejami do 3,2 to jest tak przecież że są również z otworem centrycznym

o ile sie nie myle w 3,0 były acentryczne w 3,2 były normalne

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 21:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
///ESIU napisał(a):
sama poduszka raczej nic ci nie da musiał byż założyc wahacze z 3,2 i tuleje wtedy jest sens

poza tym 2,5 stopnia to dużo, za dużo


Nie pamietam juz dokladnie ile, ale wydaje mi sie ze jakos tak. ogolnie auto prowadzi sie bardzo dobrze wiec moze ja cos pomyliłem ;)

Czyli podsumowując - montaz samych poduszek nie ma sensu i lepiej zalozyc zwykle?

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 15:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Kucu napisał(a):
Czyli podsumowując - montaz samych poduszek nie ma sensu i lepiej zalozyc zwykle?


czy nic nie da nie wiem
ale może zastosowanie zawiasu z m3 dało by efekty
czyli wahacze, poduszki, wtedy wyprzedzenie sworzna na pewno sie zmieni, nie wiem czy pochylenie koła też

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 20:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Sęk w tym ze u mnie te parametry juz sa inne niz fabryka przykazała, i boje sie czy po montazu elementow zawieszenia z M3 prowadzenie auta nie zmieni sie w sposob negatywny. Myslalem ze moze ktos montowal chociaz ze zwyklego na M3, i mniej wiecej wie o ile zmieniaja sie kąty.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL