Outlaw napisał(a):
czegoś tu nie rozumiem (bo nie jestem w temacie

) - dlaczego tylne felgi Dzikusa czy Yacka nie wyglądają na wklęsłe?
W obu przypadkach maja poprostu ta sama szerokosc przod, tyl. Szerszy tyl jest lepszym rozwiazaniem i jak zauwazyles duzo lepiej wyglada.
lucasp napisał(a):
Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi. Tylne felgi sa bardziej wklesle poniewaz sa szersze i maja mniejszy ET aby bardziej nie wystawaly od przednich.
Wkleslosc felg to taki bajer tak naprawde, nie kazdy producent potrafi cos takiego zrobic (a tym bardziej nie zobaczycie tego w fabrycznych felgach, sa za drogie w produkcji, jedyny wyjatek gdzie naprawde widac wkleslosc to Styling 127 z CSL produkowany zreszta przez BBS), wiec wykorzystuja to ci, ktorzy maja odpowiednia technologie

Tak wynika to z szerokosci i ET, ale powod montowania szerszych felg (i opon) na tylnej osi w autach tylnonapedowych jest inny, chodzi o zniwelowanie nadsterownosci. ET z tylu w przypadku M3 jest inne niz z przodu dlatego, ze zawieszenie jest zbudowane inaczej niz w "cywilnej" 3er (gdzie mozna uzyc roznych szerokosci, ale ET jest podobne pomiedzy osiami - sa roznice, ale nie tak duze jak w M3). Z punktu widzenia ET felg M3 ma przod taki jak w zwyklym 3er, tyl za to jest jak w 5er (czyli niskie offsety pozwalajace na duza wypuklosc).
Tak wygladaja wklesle felgi w naszym wykonaniu
lewa to 19x8.5, prawa 19x9.5