morsik napisał(a):
jeśli miałby być liczony to jak mi wytłumaczysz fakt tego samego tłumika do kilku pojemności silnika?
dla nie wtajemniczonych
do obliczania wydechu potrzebne jest kilka parametrów m.in pojemność pojedyńczego cylindra, ilość cylindrów, wychylenie zaworu wydechowego, przy jakiej prędkości obrotowej silnika mają zacząć działać zjawiska falowe w wolno-ssakach
nie kupuj ultera takie jest moje zdanie; zleć zrobienie customa i po temacie. I jeszcze siano zostanie. Ja tak zrobiłem i nie żałuję.
właśnie, albo ori, albo custom
Ja do M30B37 w E30 kupiłem tłumik hartge z E36, to przynajmniej wiem że jest tylko do BMW
Straaaasznie drogi ten ulter.
Mojemu kumplowi do 325i turbo zrobili customa z kwasówki za 600zł!!! Piękny!!!
A wiadomo że tłumiki z dwoma rurami wlotowymi są droższe.
A ulter chce kupę kasy na zwykłego z jednym wejściem