DDastardli napisał(a):
myslalem ze jakos bardziej skomplikowana jest technologia produkcji tego elementu zwlaszcza do m3
Wszystkie elementy w kazdym modelu, kazdego producenta sa wykonywane jak najtaniej...naprawde latwo to przeskoczyc jakosciowo

DDastardli napisał(a):
no ale np jak by ja porownac do tych z allegro za 300 zl alu... albo do tej z e36 m3 evo gt... tam tez byla tak robiona?

Te z allegro sobie odpusc bo to tez atrapy - kopie duzo drozszych rozporek, ale slabo wykonane, z rozjezdzajacymi sie srubami rzymskimi.
Najlepsze rozporki (najsztywniejsze), sa tego typu






wykonane z pojedynczych kawalkow kutego aluminium - jednoczesnie lekkie, bardzo sztywne i wytrzymale. W zasadzie ciezko jest trafic na zla rozporke tego typu, bo ktos kto je produkuje z reguly posiada technologie i wiedze wykluczajaca podstawowe bledy produkcyjne
Drugi typ rozporek, ktory jest tanszy od wyzej wymienionych, ale tez mniej sztywny, to spawane rozporki z profili zamknietych (stalowych lub aluminiowych), czyli np cos takiego

ale srednio polecalbym takie rozwiazanie, bo brakuje mu regulacji.
Wkładanie takiej kratownicy jak jedna z tych rozpórek to już tylko aspekt wizualny
Przy takich siłach jakie działają na kielichy moim zdaniem wystarczy taka zwykła Emkowska rozpórka ale 900zł za nią to rzeczywiście przegięcie szczególnie że nie wygląda wcale.