jaruhna napisał(a):
IMO troche dziwny ten wykre cyt. program.
Hamownia to jedno a droga to drugie, płaski moment da ci wieksza frajde z jazdy niz taki pik.
Sądzę że sam program napisany poprawnie.
Pamiętać musimy że to automat który był hamowany na hamowni "rolkowej" bez obciążenia.
Sam wykres w tym przypadku może się mijać z prawdą w granicach co najmniej 10%.
Więc na jego podstawie ciężko mówić o tym co zrobił tuner. Jak również o tym czy auto ma serię czy też nie.
Sugerował bym hamownie drogową , lub rolki z obciążeniem.
To tak dla polepszenia samopoczucia, bo jeśli zmierzysz auto na 10 hamowniach z każdej będziesz miał inny wykres.
Przebiegi gładkie ,nie ma ewidentnych tąpnięć ,ciężko mówić o jakiejkolwiek niesprawności.
jaruhna napisał(a):
na pierwszy plan sprawdziłbym przepływomierz ale to tylko podjerzenie.
Nie sądzę aby tuner nie sprawdził parametrów przepływki .
Pozdrawiam Krzysiek