BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Możliwości modyfikacji w 323ti
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 08:19 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Jak juz w teamacie, chodzi mi glownie o moc bo cos mi sie kiedys tu na ktoryms forum przeczytalo, ze w bardzo prosty sposob mozna np. zrobic ze 170 -> 192 KM, Ale co trzeba by blo dokladnie zrobic, bron boze zeby mi ktos tu nie pisal o uturbianiu czy komresorach badz innych rzeczy.....

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 08:40 
Mozesz wymienic kolektor ssacy od m50 tylko jest jeszcze tam do zrobienia mala przerobka dokladnie nie wiem co ale gdzies to czytalem powinno byc na forum efekt jak opisywali to moc w granicach 190km tak jak 325 koszty kolektora nie sa jakies bardzo wielkie i tez zawsze mozesz sprzedac ten co wyciagniesz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 08:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
chwila moment: kolektor z przepustnicą od M50B25 montuje się w M52b28 a nie w M52B25 :|

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 08:48 
Ja slyszalem ze mozna od m50b25 do m52b25 tylko jest tam jakis drobiazg do przerabiania zeby lewe powietrze sie nie dostawalo miedzy innymi przez to ten silnik z 323 zostal zdlawiony ote 23km


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 08:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
zmiana chipa lub kompa od 25

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 08:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
elektron85 napisał(a):
zmiana chipa lub kompa od 25


Prosilem zadnych chipow, tylko to co z seryjnych czesci mozna zrobic.


No to moze teraz jakies konkrety po krotkim wstępie ;) Z tego co ja wiem Labrador ma spora wiedze na ten temat tylko sie ukrywa.... :rotfl:

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 10:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
rorafalki napisał(a):
chwila moment: kolektor z przepustnicą od M50B25 montuje się w M52b28 a nie w M52B25
i do tego i tego ;) zresztą kolektor jest ten sam w obu silnikach , tylko żeby dało to lepszy efekt to powinno sie jeszcze udac na "strojenie" kompa ( no chyba że są jakieś gotowe chipy, ale strojenie chyba lepszy efekt by dało bo jest iwidualnie przeprowadzane)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 20:22 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
podniesienie mocy w 323 jest raczej proste i w 100% bezpieczne dla silnika , wystarczy kupić kolektor z modelu 325 E36 dokładnie z silnika M50B25 i osiągniemy wtedy standardową moc z 325 czyli 192KM ( kolektor trzeba trochę dopasować żeby dało zamontować ,z tego co mi mówił Reserved to można też przełożyć chip z modelu M52B28 i modyfikując mapę osiągniemy 240 KM.

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 11:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
czy w 323i Sedanie m52 tez mozna przez zmiane kolektora zwiekszyc moc?
;)

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 12:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 91
Lokalizacja: Lublin / W-wa
krzysiekbb napisał(a):
czy w 323i Sedanie m52 tez mozna przez zmiane kolektora zwiekszyc moc?
;)


tak, podobnie jak w coupe i kombi, nie pomijajac rowniez kabrioleta :wstyd:

_________________
Zobacz:

--= moje obecne 523i =-- >>>-----> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24083

--= moje byÂłe 323 coupe =-- >>>-----> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=134532#134532


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 16:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
ditcho napisał(a):
tak, podobnie jak w coupe i kombi, nie pomijajac rowniez kabrioleta


nie chodzilo mi o rodzaj nadwozia... tylko o to ze ja mam 323i a kolega ma ti

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 91
Lokalizacja: Lublin / W-wa
Literka "t" przed "i" symbolizuje rodzaj nadwozia - compact, silnik jest taki sam.

_________________
Zobacz:

--= moje obecne 523i =-- >>>-----> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24083

--= moje byÂłe 323 coupe =-- >>>-----> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=134532#134532


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 20:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
ditcho napisał(a):
"t"

nie oznaca rodzaj nadwozia.... bo jest np 316i compact....
T w compakcie oznacza "usportowiona" czy tez "szybka" wersje... :ok:

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2007, 12:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 91
Lokalizacja: Lublin / W-wa
Dixi napisał(a):
ditcho napisał(a):
"t"

nie oznaca rodzaj nadwozia.... bo jest np 316i compact....
T w compakcie oznacza "usportowiona" czy tez "szybka" wersje... :ok:


mimo wszystko, chodzilo mi o to, ze to oznaczenie wystepuje tylko w nadwoziu typu "compact" ;) a to, ze oznacza ono usportowiana wersje nie wiedzialem, ale jak mowia - czlowiek uczy sie cale zycie ... z tego co rozumiem jednak w wersji ti zmiany nie dotycza silnika i jest on taki sam jak w innych wersjach nadwozia...

_________________
Zobacz:

--= moje obecne 523i =-- >>>-----> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24083

--= moje byÂłe 323 coupe =-- >>>-----> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=134532#134532


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Możliwości modyfikacji w 323ti
PostNapisane: 13 lutego 2010, 00:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
hej.zaczalem myslec troszke o kupnie 323ti dlatego powracam do tematu.jakie osiagi moze miec to auto po zmianie kolektora podnoszacego moc na jakies 190konie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Możliwości modyfikacji w 323ti
PostNapisane: 13 lutego 2010, 08:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
podepne sie pod temat czy taki zabieg z kolektorem mozna przeprowadzic na 320ci e46?? M52 czy w takim wypadku bedzie trzeba dać od 323??

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Możliwości modyfikacji w 323ti
PostNapisane: 13 lutego 2010, 11:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Z tego co mi wiadomo to w silnikach z podwójnym vanosem (a taki masz e 46) nie daje to takich efektów jak w tych z pojedyńczym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Możliwości modyfikacji w 323ti
PostNapisane: 13 lutego 2010, 12:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1434
Lokalizacja: Żory-Rybnik
Moje BMW: f12, f30
Kod silnika: unknown
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=92390
www.http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138967
ryszard86 napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to w silnikach z podwójnym vanosem (a taki masz e 46) nie daje to takich efektów jak w tych z pojedyńczym.



ehh a niby z zalozenia na podwojnym vanosie mialy być lepsze a tu wychodzi ze nie, ale coz sam chcialem 320 to teraz mam. przydalo by sie pare koni wiecej przy gwałtownym wyprzedzaniu niedzielnych kierowców w tygodniu.

_________________
brak zgody na link

Obrazek
PASJA Polerska po godzinach... GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Możliwości modyfikacji w 323ti
PostNapisane: 13 lutego 2010, 18:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1183
Lokalizacja: kuj-pom.
Moje BMW: E90
A w 323i e46 jest możliwy taki mod? Pozdrawiam.

_________________
Pomarańcze + czarna nera + gleba:
viewtopic.php?f=6&t=33259&start=140
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Możliwości modyfikacji w 323ti
PostNapisane: 13 lutego 2010, 19:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Z tego co się orientuję, to wszystkie silniki m52 w e46 to były już m52tu czyli te na podwójnym vanosie, więc zarówno m52tub20, m52tub25, m52tub28. Te z pojedynczym vanosem były tylko w e36 i części e39 i e38.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL