Niby mówi się że jak swapowć to opór i ogień ale nie każdy chce mieć ulicznego potwora.
MaKeL jeśli chcesz tylko zmienić silnik z m40 na jakiś inny to rzeczywiście najłatwiej będzie Ci wrzucić Is bo tak jak powiedział
Kamilul jest mało części do wymiany.
Jeśli kupisz Is w dobrym stanie to na plus masz to że m42 ma już łańcuch a jak on ma łańcuch to Ty masz święty spokój i więcej o te kilkanaście koników + inną kulturę pracy.Tak czy siak będziesz musiał sprawdzić sobie układ hamulcowy i zastanowić się czy np. nie zmienić bębnów z tyłu na tarcze - podobno Is miały również bębny coś mi się obiło o uszy.
Tylko zastanów się czego oczekujesz po tym swapie...
Jeśli miałbyś bawić się w 2.X to zastanów się czy nie lepiej sprzedać poczciwego i niechcianego

bociana i nie kupić nowego auta być może w lepszym stanie i na większym wypasie.Tak będzie najprościej.
Zgodzę się z
Czarnym że najprawdopodobniej po swapie na Is odczujesz po jakimś czasie że mógłby być szybszy więc to też kolejny argument bo może się okazać że wydałeś kasę a i tak zmienisz auto.
Podsumowując określ sobie cele bo w przeciwnym wypadku okaże się że wydatki się zdublują lub okażą się zbędne.
Pozdro