BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Kompresor do 1.9 318
PostNapisane: 20 marca 2008, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Nowy Sacz
Witam. W jakiej kwocie zamknęło by się założenie kompresora do silnika 1.8 w BMW E46 jaki przyrost mocy a bardziej momentu obrotowego mógłbym uzyskać po tej modyfikacji? (teraz jest 118KM i 180NM). Wiem że najlepiej byłoby sprzedać i kupić coś mocniejszego, ale poprostu szkoda mi tego auta... za dużo serca i pieniędzy włożyłem żeby było w takim stanie jak jest teraz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2008, 16:45 
No to nie musisz go sprzedawac. Jest jeszcze kwestja swap'u. W sumie najbardziej rozsadna w przypadku E46. A co do kompresora to poszukaj na tej stronie : http://www.vf-engineering.com/ A jakis czas temu byla rozmowa o turbo w E46 318.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: SÂłoĂąsk
A co to jest Swap???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 20:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 857
Lokalizacja: Kołobrzeg/Szczecin
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: M54B30
mikro18 napisał(a):
A co to jest Swap???


Wymiana silnika z osprzętem na model o większej pojemności/mocy ;)

_________________
Zobacz moją byłą 540..., "Tatowe" 530D

Galeria 330ci IN PROGRESS...

Mapka osób z interfejsami INPA DIS TV FREE itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 00:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
JA wlasnie mialem do niedawna taki silniczek jak ty ;) W tej chwili siedzi u mnie juz 6 garkow :D Silniczek m52tub20 2.0 150km, niby niewiele ale dzwieku nie ma co porownywac a i odrobinke szybszy jest :D

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 07:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Nowy Sacz
Ile wyszedł Cię swap? Co wymieniałeś? Jak długo czasu ci to zajęło?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL