BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Jaki glebunek do serii
30/15mm 7%  7%  [ 2 ]
30/20mm 4%  4%  [ 1 ]
35/35mm 4%  4%  [ 1 ]
40/30mm 46%  46%  [ 13 ]
50/20mm 7%  7%  [ 2 ]
60/40mm 32%  32%  [ 9 ]
Liczba głosów : 28
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] O ile w dół z E36 Coupe?
PostNapisane: 30 listopada 2008, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WaÂłbrzych
O ile mogę obniżyć swoją seryjną coupe'jke by można było normalnie się poruszać po naszych "wspaniałych" polskich drogach ?


Ostatnio edytowano 30 listopada 2008, 17:59 przez haazze, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 17:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
40/30 - bedzie dobrze wygladalo i dobrze jezdzilo.

60/40 mozesz miec problem z wjechaniem pod kraweznik i dziurami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 18:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Zależy mi, aby pozostać póki co przy oryginalnych amortyzatorach. Jaki koszt sprężyn i ich wymiany?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 19:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
haazze napisał(a):
Zależy mi, aby pozostać póki co przy oryginalnych amortyzatorach. Jaki koszt sprężyn i ich wymiany?


Na oryginalnych zrobisz z 328 inwalide ale jak już musisz to jak najmniejsze obniżenie. Sprężyny ~500zł, wymiana ~100-200zł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
na ori amorkach obniza sie do -30 potem ponoc szlak je trafia.;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
Na seryjne amory wiecej niz 50 przod 30 tyl nie ma sensu bo dlugo nieporzyja a springi okolo 300PLN wymiana 200PLN wymiana tylnych jest banalna wystarczy sciagnac kolo odkrecic amortyzator kluczem 18 i podmienic podaje nr gg od LowCasha solidna firma mam gwinty od niego i springi ma w takiej cenie jak pisalem 5073879


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Dakic napisał(a):
mam gwinty od niego
ile dales za gwincik ? i jak sie sprawuje w jezdzie codziennej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
haazze, ja w swojej 320i coupe miałem seryjne amorki i Eibach pro-kit (za 599pln), wg producenta miały obniżyć o 35mm z przodu i 30mm z tyłu, po zamontowaniu i zmierzeniu obniżyły o 35mm z przodu i o 10mm z tyłu. Jeździło się super, prezencja również. Wg mnie optymalne obniżenie na polskie warunki :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
rorafalki napisał(a):
haazze, ja w swojej 320i coupe miałem seryjne amorki i Eibach pro-kit (za 599pln), wg producenta miały obniżyć o 35mm z przodu i 30mm z tyłu, po zamontowaniu i zmierzeniu obniżyły o 35mm z przodu i o 10mm z tyłu. Jeździło się super, prezencja również. Wg mnie optymalne obniżenie na polskie warunki :)



Popieram, każde obniżenie niższe będzie się wiązało z pewnymi wyżeczeniami typu krawężniki, progi zwalniające itp.

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
ja mam obecnie w e39 -60/40 faktycznego obniżenia i jest zdecydowanie za wysoko

także lepiej od razu posadzić niżej, żeby nie poprawiać później

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
haazze, jeszcze jedno, na jakich felgach (średnica) będziesz śmigać :?: to również istotne przy obniżeniu

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
Mam gwint Ta-Technix dalem jak dobrze pamietam 1200 ale potanialo i jezdze na pelnej glebie czyli 90/70 przez progi przejezdzam tylko ostroznie i i jka sa jakies masakryczne dziury to czasem wydechem przytre bo jest najnizej.... ale ogolnie nienarzekam Pszczyna jest cala rozkopana a mimo to wszedzie dojezdzam jutro postaram sie wrzucic fote jak autko stoi co do komfortu to na kregoslup nienarzam ale wiadomo - nie jest to autobus turystyczny.... mam seryjny rozmiar gum 205/60/15 na "sloneczkach" musialem jedynie wsadzic dystanse 15mm z przodu bo kola tarly o sprezyny... ale w tej chwili jest igła...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Miałem tego Eibacha z amorkami m-sport i teraz muszę przyznać że na oryginalnym m-sport auto lepiej jeździ po naszych dziurach.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Felunek jest 17 na oponce 215/45


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 20:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
http://img229.imageshack.us/img229/1854/pb301455ql1.jpg
http://img229.imageshack.us/img229/7313/pb301461tn4.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/9003/pb301457td3.jpg

jutro sie o lepsze foty postaram...

a jakie masz ET Haaze??

Jak ktos chce zobaczyc jak stal wczesniej na springach H&R 50/30 to jest na forum w temacie "obnizanie wymiana zawieszenia fotki" na koncu tematu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: WaÂłbrzych
O ile dobrze pamiętam to Et 38 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 21:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
Zapodaj fote jak masz i szerokosc felgi 7"? 7,5"? a moze 8"?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 489
Lokalizacja: LDZ
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: m43
Kucharz napisał(a):
ja mam obecnie w e39 -60/40 faktycznego obniżenia


kolega pyta o e36 :P

i w tym modelu moze byc inny efekt niz u Ciebie.


Cytuj:
Zależy mi, aby pozostać póki co przy oryginalnych amortyzatorach. Jaki koszt sprężyn i ich wymiany?


Sprężyny poecam kupic uzywane(firmowe)- koszt ok 200-250zl komplet.
montaz ok 200zl, chyba ze masz lewarek i troche chęci + wolne popoludnie i możes zaoszczedzic pieniadze na wymiane.


kolega ComTom posiada komplecik H&R do sprzedania (60/40) chcesz to napisz do niego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2008, 22:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
40/30mm takie na nasze warunki
ale bardzo mi sie podoba
60/40mm :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2008, 08:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
40/20 jeśli nie chcesz mieć kompletnie żadnego stresu z jazdą po przeszkodach, ale polecam 60/40, wcale nie prawda, że czepia się po progach zwalniających. Ja tylko raz zaczepiłem tłumikiem na progu. Z tym że komfort jest mniejszy na 60/40, niż na 40/20 ale wygląd lepszy :hyhy: Uważać trzeba żeby nie podjeżdżać pod krawężniki, ale można się przyzwyczaić lub parkować tyłem ;) Zrobisz co zechcesz, ale ja mam chęć na gwint :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL