BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] sportowy filtr powietrza
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 16
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: BMW 525tds
Witam. Mam maly problem. Zamontowalem sportowy filtr powietrza do BMW e36 316 cztero cylindrowy i mam problem z przepływomierzem bo nie wiem jak go zamontować

_________________
dandek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
kolego, przepływkę zostaw na swoim miejscu, a do niej podpinaj filtr.

_________________________________________________________________
Przemilcze kwestie rodzaju: po co, na co, czego się spodziwasz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: sportowy filtr powietrza
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 16
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: BMW 525tds
A może muszę wymienić tą rurkę dolotową z przepływomierza do silnika? Teraz mam gumową a może lepsza będzie aluminiowa?

_________________
dandek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
Cytuj:
A może muszę wymienić tą rurkę dolotową z przepływomierza do silnika? Teraz mam gumową a może lepsza będzie aluminiowa?
Skoro stworzyli gumową to pewnie w jakimś celu. Na marginesie co ma ta guma do mocowania filtra?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: sportowy filtr powietrza
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
dandek05 napisał(a):
A może muszę wymienić tą rurkę dolotową z przepływomierza do silnika? Teraz mam gumową a może lepsza będzie aluminiowa?
Lepsza to raczej nie ale na pewno droższa ;)

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 213
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E36
Garaż: Focus '16 1.5 TDCI
Tam musi być guma, żeby niwelować drgania silnika.
Nic tam już nie kombinuj tylko lepiej poskładaj wszystko do kupy i zrób jazdę próbną, a następnie pochwal się nam na forum :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 16
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: BMW 525tds
mi chodzi do czego zamontować przepływomierz? Jak mam założony filtr powietrza stożkowy to nie ma jak zamontować na stałe przepływomierz? A gumowa rurka idzie z przepływomierza do silnika. więc nie wiem o co ci chodzi

_________________
dandek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
dandek05 napisał(a):
mi chodzi do czego zamontować przepływomierz? Jak mam założony filtr powietrza stożkowy to nie ma jak zamontować na stałe przepływomierz? A gumowa rurka idzie z przepływomierza do silnika. więc nie wiem o co ci chodzi
To gdzieś ty zamontował ten stożek cały? zamiast przepływomierza? :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 16
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: BMW 525tds
zamontowałem go zaraz przy przepływomierzu. jak miałem normalny filtr to byl zamontowany w tej plastikowej obudowie. A jak założyłem stożkowy filtr to on się cały rusza inie wiem do czego go zamontować że by był na stałe

_________________
dandek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
ahaaaaa:P mylisz pojęcia..
Ogólnie nie wiem, zrób sobie jakiś stelażyk czy coś żeby cały ten układ ('przepływomierz' jak go nazwałeś..) nie opadał, nie wiem jakąś obejmę przy stożku czy coś...
eh...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 481
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43
Po pierwsze to stożek tak założony tylko pogorszy całą prace silnika bo będzie ciągnął ciepłe powietrze z komory. Po drugie po co Ci stożek? Po trzecie jak chcesz się bawić to zakup cały zestaw do filtra zrób dolot i osłonę to będzie miało ręce i nogi. A najlepszym rozwiązaniem jest zakup wkładki K&N i nie masz bałaganu pod maska. Poczytaj trochę było o stożkach miliard razy na forum.

_________________
Byłe BMW 316i E36 Sedan
Byłe BMW 523i E39 Sedan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Po co Ci ten stwożek?
W jaką moc celujesz po tej modyfikacji?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
kazzik_yo napisał(a):
W jaką moc celujesz po tej modyfikacji?
W niższą :]

MichalRugby napisał(a):
A najlepszym rozwiązaniem jest zakup wkładki K&N i nie masz bałaganu pod maska.
święte słowa.

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 16
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: BMW 525tds
już miałem zrobiony stelażyk tylko po kilku dniach juz była lipa. W tych sprawach jestem świerzy i nie wiem co i jak. W hondzie civic nie miałem takich problemów. A nie można kupic na allegro jakieś gotowe stelarze?

_________________
dandek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 16
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: BMW 525tds
Chodźby na 5 koni. Bo z silnikem 1,6 ze 102 konie to troche lipa. Zwykłe auta na mieście mnie biorą. A może macie inne pomysły na zwiększenie mocy? będe bardzo wdzięczny

_________________
dandek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 21:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 194
Lokalizacja: Rytro
dandek05 napisał(a):
W hondzie civic nie miałem takich problemów.
:szok:
Bo honda civic była widocznie przystosowana do drutu ;)
Chcesz mocy zmień silnik. Nie katuj 1,6 :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Cytuj:
Chodźby na 5 koni. Bo z silnikem 1,6 ze 102 konie to troche lipa. Zwykłe auta na mieście mnie biorą.
:27:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 17:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
stozek w bmw przynosi tylko szkody i nic dobrzego zapraszam do tematu" stozek w bmw" czy tam "storzek jeszcze raz" praktycznie wszyscy ktorzy mieli storzki narzeklaja na zmniejszenie elstycznosci silnika wieksze zamulenie auta z dolu obrotowego itd, ja mialem "pozadnie" zailstalowany stozek tj od izolowani zimne powietzre doprowadzone itd i oje m52b20 bylo jeszcze gozej zamulone ni teraz :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 17:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
Obrazek

Obrazek

Wszystko zależy od tego jak się to wykona Panowie. Z tym zestawem dół odczuwalnie lepszy, powyżej 4000 RPM o wiele lepiej no i dźwięk...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 17:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
Jeszcze raz bo linki się nie załadowały

http://img248.imagevenue.com/img.php?im ... _188lo.jpg
http://img15.imagevenue.com/img.php?ima ... _353lo.jpg

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 103 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL