BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] E30 SWAP ???
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: PL
Zastanawiam się nad kupnem E30 i swapem silnika na m50 lub m52.
Mam pare pytań do osób, które wiedzą coś na ten temat.
Po pierwsze jaką budę najlepiej kupić? (sedan,kombi,coupe)
Jaką wersję silnikową wybrać, żeby łatwiej przerobić?
Co jest potrzebne do takiej modyfikacji?
Ewentualne koszty takiej przeróbki?


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2009, 09:03 przez misza1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 06:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Jeśli już chcesz się w to bawić, to kup wersje z silnikem 2.0 albo 2.5. Masz już lepsze hamulce w standardzie :) niż w 1.8 czy 1.6. Buda - wg. Twojego uznania. Sedan będzie praktyczny :D a koszt? Kolega za (jak dobrze pamiętam) 8 tys. zrobił swapa, oddał autko pewnej osobie i po tygodniu zrobiona :)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: PL
No dobra powiedzmy, że jaką budę kupić już wiem.
Co dalej?
Od czego zacząć?
Wiadomo silnik z osprzętem...
Tylko teraz z którym silnikiem będzie najmniej kłopotu i najmniej przeróbek???
Oczywiście celem jest uzyskanie jak największej mocy. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 22:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
i z tym i z tym będziesz musiał się pobawić... inne łapy silnika, inna chłodnica, skrzynia, wał... Więc teraz znajdz silnik który chcesz wsadzić i dopiero później będziemy się martwić co zrobić. Skąd jesteś? Blisko Łodzi?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 12:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
podpinam się pod temat bo też chce wsadzic vanosa lecz tez nie wiem od czego zacząć.

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 22:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 335
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Moje BMW: 2xe46
ja mam w swojej e30 (seryjnie było 2,0) silnik z e36 2,5 24V bez Vanosów, skrzynie tez od tego silnika, i wał od starej ETY, wszytko gra. Sam tego nie robiłem tylko kupiłem ale jak by cos to moge podpowiedziec jak u mnie to wyglada

_________________
e91 318d Touring 09r
e30 318iA Coupe 87r
e30 320iA Cabriolet 92r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 22:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
podłączam się do tematu. mam fajne e30 do zrobienia, ale oprócz napędu potrzebuję zrobić hamulce, bo to jest 318 i ma słabe. czy jest problem z przełożeniem tarcz na tył i zastosowaniem skuteczniejszych przodów np. od e36 albo i od mocniejszych e30? czy ktoś to już robił?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 12:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
W e36 piasty są na 5 śrub, a w e30 na 4ry... więc juz musisz całe piasty wywalic, z tyłu chyba całe wahacze jak dobrze pamiętam, jest tego troszke do przerobienia...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 13:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
to lipa. czyli chyba lepiej bedzie wrzucic hamulce od e30 325?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 14:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 335
Lokalizacja: Warszawa-Siedlce
Moje BMW: 2xe46
tak to bedzie najlepsze i najprostrze rozwiązanie. Ja mam z 2,0 i jest ok

_________________
e91 318d Touring 09r
e30 318iA Coupe 87r
e30 320iA Cabriolet 92r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 19:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: PL
Widze że pomału temat się rozkręca.
Czekam dalej na jakieś podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 21:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
w e30 1.6 i 1.8 masz będny na tyle i tarcze nie wentylowane na dziobie
zakładasz heble od 2.0 albo 2.5 i masz tarcze przód i tył, na przód dajesz wentyle nawiercane albo nacinane i klocki sportowe i jest git. ]

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 11:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
odradzam nacinanych tarcz i sport klocków a dlaczego? po pierwsze to cena kąplet na przód klocków jakieś 350zł tarcze ok 300zł po drugie taka tarcza hamuje dopiero po rozgrzaniu na zimno jest bardzo tepo (poparte faktami), klocki na takiej tarczy zdzieraja sie bardzoo szybko. najlepiej przeszczepic z innego modelu coś. nie wiem czy z e28 nie pasuje hampel. pozdro

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 17:05 
Witam...

Ja latam m30b35 e30

W e30 można zastosować przy swap-ie.

1*najtaniej-wachacze tył z piastami od 325-ja mam tył od ix-a 1,5cm szerzej na strone,czyli 3cm na osi.tarcze zimer...-a-zwykłe,bo jak kolega wyżej pisze ,to do tego lubią pękać między otworami.Przód 325 kolumny.4śruby

2"już drożej ale lepiej od corrado G60-.4śruby

3*najdroższy ale tu już hulaj dusza zawiecha e36,e46-hamulce nawet m3 e46-tylko wtedy już minimum 17"koła,bo się zaciski nie mieszczą.5-śrub

Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 16:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: MÂąkowarsko
Witam, a co myslicie o swapie 2,7ETA do budy od 2,4TD, tam hamulce sa juz mocniejsze 4x tarcze, duzo przewrobek oprocz instalacji ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 17:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
inzu napisał(a):
Witam, a co myslicie o swapie 2,7ETA do budy od 2,4TD, tam hamulce sa juz mocniejsze 4x tarcze, duzo przewrobek oprocz instalacji ?


Cała instalacja paliwowa jeszcze.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2009, 18:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 7
Lokalizacja: MÂąkowarsko
czyli bak, pompa paliwowa, wszystkie węże, skrzynia i inne takie takie? Skrzynia wał + tylny most bedzie pasowal?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 16:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Klewki
Ja mam pytanie bo mysile wsadzic do e30 m30b35 i tak czy trzeba przerabiac wiazkie czy przekładac cała ciezko podłaczyc ta elektryke i co jest szybsze m30b35 czy m50b25?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2009, 19:53 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
M30b35.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: mazowieckie
Kod silnika: M44
Witam i pozdrawiam
co sądzicie o m44 do e30?
robił to ktoś? co sprawia największy problem przy takiej przeróbce?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL