Panowie i panie, kolejny przykład na to że ori zderzaki pękają o wiele szybciej niż abs. Fotki z przedwczorajszego treningu:


A tak wyglądał jego zderzak po tym zajściu, opona w podobnym rozmiarze, prędkość ta sam co w moim przypadku, zniszczenie o wiele większe.

Moim zdaniem to PU czy jak to się tam nazywa może i z definicji miało być bardziej elastyczne niż abs, ale z biegiem czasu chyba straciło swoje właściwości.
Na dobra sprawę to co trening mogę wrzucać fotki ze zniszczeń ori zderzaków po zderzeniu z oponą

incoming napisał(a):
co do zderzaka abs moze i sie bardziej odkształca ale ślizgi ze zderzaka lecą w mak.
U mnie jeden ślizg pęknięty, ale trzymał, drugi cały. U ziomka ze zdjęcia powyżej dokładnie tak samo jak u mnie bo sprawdzałem specjalnie. Także według mnie nie ma różnicy.
xsnsx napisał(a):
kolega na w/w zdjeciu super kolor fury:D sierrarot czekam na swoja wlasnie i wskakuje zderzak mpak w tym kolorze
Dzięki, zakochałem się w tym kolorze, choć na początku nie byłem do niego przekonany. Teraz mam już drugą w tej barwie. Niezbyt popularny kolor w mojej okolicy

Zapodaj jakiegoś linka ze swoją, z miłą chęcią pooglądam. Fajnie wychodzi na zdjęciach. W zależnosci od pory dnia mam różne kolory auta na fotach.
Sorka z krótkie OT.
I na koniec tak dla przypomnienia:
