BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 318i N42B20 uturbienie a valvetronic
PostNapisane: 21 maja 2015, 07:23 
M54 jak robia szanujace sie firmy, robia na ok. 300 koni i to jezdzi, przy doladowaniu 0.4b.

Medick napisał(a):
10L/ 100KM i moc 143KM, 200 Nm w porównaniu do mietka 4.3 V8 279 KM i 400 Nm czyli prawie 2x więcej i to w segmencie F przy spalaniu 15L/ 100KM to serio bez sensu. Na lpg tego się nawet nie czuje. Myślę, że ta R6 3.0 styknie i będzie to dobry materiał do modów


zeby tego mietka przegonic, nie musisz nawet zaturbiac m54, mozna zrobic Taki n/a i powinien jechac identycznie, jak nie lepiej.

Tylko nie rozumiem czemu piszesz w ogole cokolwiek o spalaniu, przy takich zabawach spalanie jest kompletnie irrelewantne, ale skoro jednak jest, to sam swap wystarczy ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL