Witam,
tak to widze
Twoj chip jest troche zrobiony "na skroty" czyli procentowo. Patrz: ponizej obroty, czas trwania wtrysku, dawka paliwa w mg widziana przez komputer

1) skala fabryczna mapy paliwa w Twoim sterowniku to ok 73mg i nawet nie wykorzystano tego (prawdopodobnie nie potrafiono zdjac limiterow albo podniesiono fabryczne limitery o zadany procent i wsio)
2) obok dawki paliwa sa czasy wtryskow i to zdradza procentowa interwencje - przypisane czasy wtryskow sa wieksze niz fabryczne dla tych dawke czyli komputer "mysli": "wtryskuje 60mg paliawa a tak naprawde idze np 63
3) nie ruszono cisnienia paliwa (to wynosi nadal 1600b /wypadaloby podbic)
W konsekwencji auto chodzi przy 4 tys na paliwie okolo 60mg (mimo, ze w logach widzisz 57) co i tak jest malo wiec to d..nie urywa wiec i turbinie moze byc ciezej wypracowac zadane ladowanie
Znalazlem jakies logi seryjnego mechanicznie e46 z przeladowaniami (za dzo koksu z dolu bylo).. jak widzisz w logach na 3ce (dlatego taka mala gestosc danych) i przeladowania do 1.9b a seryjna to laduje przy 4 tys (na 3ce!!!) jak u Ciebie na 4ce

Co to znaczy dobre ladowanie w e46? ponizej e46 z jakas hybryda (nieszczelny dolot byl dlatego niedoladowywalo)... czary... piernikowate E46 laduje na 1.9b (niestety nie moge znalezc logow po uszczelnieniu dolotu - wierz mi.. przeladowywalo ponad 2b!)

Reasumujac:
ta turbina co masz na chwile obecna sprawuje sie delikatnie slabiej niz seria... ale poniewaz czip jest z tych "malo konkursowych", wiec trzeba by wziac na to poprawke. Jak bardzo nie chcesz brudzic raczek (i placic komus za prace na turbina), najprosciej wziac MPPSa, zrobic backup czipa, wgrac serie (mozesz to WINKFP zrobic) i sprawdzic jak trzyma seryjne parametry na seryjnym programie
Pozdrawiam,
Przemek