piotres napisał(a):
sprzedawcy z allegro twierdza ze z m3 e36 po "drobnych przerobkach" do m54 pasuje ..
tak pasuje ale trzeba go wygiac bo nie wejdzie przez blok
dentysta1, W naszych silnikach nie jest takie hop siup gdyz mamy 4 sondy lambda 2 przed katami dwia za i kolektor musi wygladac mniej wiecej tak
z tym ze druga para sond jest potrzebna po to zeby stwierdzic czy katy działaja a jak ich nie bedzie to wyskakuje bład Check Engine. podobna sa trzy sposoby zeby to zniwelowac:
-zamontowac druga pare sond na dluzszym pierscieniu zeby nie byly bezposrednio w strudze spalin
-warsztaty ktore sie zajmuja instalacja LPG maja specjalne emulatory sondy lambda i mozna oszukac kompa ze wszystko jest ok
-zalozyc za baranami sportowe katy ktore maja wyjscie na druga pare sond
Z tym ze to co napisalem to tylko teoria ktora sam kiedys wyczytałem
dzapan, looknij sobie tego linka
http://www.streetracing.pl/forum/index. ... =0&start=0
tam jest opisame jezdzacy juz projekt M52B28 ale na własnie eatonie M62 da Ci poglada co trzeba jeszcze oprocz kompresora

_________________

Because life is too short to drive boring cars.