BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 17:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 17:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
warrior napisał(a):
No już sam nie wiem. Jedni twierdzą, że da się zmieniając zaciski razem z jarzmami, inni twierdzą, że się nie da :niepewny: No nic, będę starał się jeszcze gdzieś trafić jakieś info. Dziękuje za pomoc.



bo się DA

trzeba:

- zaciski z 330
- jarzma z 330
- tarcze z 330

i to wszystko, wszystko pasuje
(minimalna felga to 17")

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Felga to nie problem, bo jutro przyjadą do mnie 17tki Alpiny 8.5" przód i 10" tył :hurra:

Bimmerkuba :padam: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 00:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36
Kod silnika: M54B30
Chyba jednak da się założyć:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=43534


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Które tarcze możecie mi polecić?
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 21:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
te: http://moto.allegro.pl/item683550900_bm ... sport.html
tylko ze 325mm na przód

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lipca 2009, 21:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
No właśnie z tego co widzę jest drobny problem z tarczami 325 :suchy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 08:59 
powerbmw, Jetses pewien ze z 330 wszystko podejdzie bez zmiany zwrotnic?


warrior, Ja bym Ci polecil z czystym sumieniem Taroxa. :) Mistrzostwo swiata. Ewentualnie z tanszych to Brembo albo ATE. Nie wiem jak inni ale ja mialem nieprzyjemne doswiadczenia z EBC i Zimermann wiec radze omijac szerokim lukiem.
A jak stronka z E30 przydatna? :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 09:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Co do stronki to nie mam na razie kiedy posiedzieć na spokojnie żeby rozszyfrować wszystko ze słownikiem, ale pewnie przez weekend poświęce na to trochę czasu.

Największy problem to zaciski od m3. Jedyny konkretny zestaw - zaciski + tarcze + klocki ktoś mi zwinął sprzed nosa :mur:
Już nawet zacząłem się zastanawiać, czy może z m5 podejdą zaciski i tarcze? Ma ktoś informacje co do takiego zabiegu? Normalnie spać po nocach nie mogę przez tą zawieche :suchy:

Zaryzykowałbym hamulce z 330, ale wyjdą prawie tyle samo cenowo jak m3, więc wolałbym oczywiście ///M. Jeżeli nic jednak takiego nie trafie będę zmuszony zakładać 330.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 11:14 
Ja mam zaciski od E46 M3 ( ktore notabene sa identyczne jak w E36 M3 roznia sie jarzmami ) tylko bez jarzma. Jak bys znalazl u kogos zwrotnice jarzma itp itd bez zaciskow moge Ci odsprzedac bo leza w domu bez celu.

Chyba ze uda Ci sie kupic w komplecie wtedy to najlepsza opcja. Powiem Ci ja kupilem to w taki sposob ze znalazlem na allegro ziomka ktory sciagal angliki i m.in M3. I on mi to sprzedal. I to calosc zwrotnice jarzma i zaciski. Jedynie klocki i tarcze kupilem nowe. Za zaciski + jarzma + zwrotnice nie pamietam dokladnie ale dalem ok 1000 zł wiec cena tez byla dosc przystepna. Jak mi sie uda jeszcze znalezc to dam Ci do niego nr bo wiem ze czesto mu sie ///M trafiaja w roznym stanie na czesci. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 14:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Napisz na pw ile chcesz za zaciski. Znalazłem dzisiaj zupełnie z przypadku gościa co ma zawieszenie z m3 do sprzedania więc coś w końcu z tego będzie. W sumie wolałbym zaciski z e46 - zawsze to młodsze. A z e36 pójdą na alledrogo.pl od razu. Jak znajdziesz kontakt do niego to podeślij.

A różnią się w ogóle zwrotnice czymś ze zwykłej e36 od m3? Bo z tego co wiem to są takie same, ale to nie sprawdzone informacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2009, 21:11 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Cytuj:
powerbmw, Jetses pewien ze z 330 wszystko podejdzie bez zmiany zwrotnic?

z tego co mi wiadomo to tak, wszystko jest P&P, to bardzo popularna modyfikacja :)

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 10:37 
warrior napisał(a):
A różnią się w ogóle zwrotnice czymś ze zwykłej e36 od m3? Bo z tego co wiem to są takie same, ale to nie sprawdzone informacje.


No wlasnie sie roznia. Po pierwsze piasta jest bardziej wypuszczona na zewnatrz o 6mm. Po drugie juz na pierwszy wglad wygladaja solidniej. Poza tym maja wiekszy ten metalowy "talerz ochronny". Najwieksze roznice sa w wymiarach. Jak zakladasz zaciski z m3 do zwyklych zwrotnic to nie wejda Ci juz klocki. :dobani: Dlatego zmienia sie wszystko z zwrotnicami.

Co do tych zaciskow z E46 M3 juz Ci pisze na priv. i ciekawi mnie jeszcze inne rozwiazanie. Zaciski te z M3 e46 + jarzma z 330d wtedy moze podeszlo by to pod seryjne zwrotnice. Tylko ze to juz jest gdybanie. :zdziwko:

powerbmw, A to moj blad myslalem ze bez zwrotnic ani rusz :padam:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 10:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Ło w mordę, miałem nadzieje, że obejdzie się bez zwrotnic. To ja już teraz nie wiem sam co tam wpakować. Muszę się grubo nad tym zastanowić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 11:12 
warrior napisał(a):
Ło w mordę, miałem nadzieje, że obejdzie się bez zwrotnic. To ja już teraz nie wiem sam co tam wpakować. Muszę się grubo nad tym zastanowić.


No doskonale Cie rozumiem. Koszta takiego zabiegu sa dosc duze niestety. :dobani:

A zeby nie byc goloslownym zaraz wladuje kilka zdjec jak u mnie to wygladalo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 11:13 
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Tu link na image shack z tymi fotami bo widze ze sie nie chca zaladowac. ;) Zawsze z tym mialem problem jak wrzucic foty na forum az wstyd sie przyznac.

http://img269.imageshack.us/gal.php?g=dsc02828f.jpg


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Ajjj pięknie. Na tym zdjęciu, gdzie założyłeś starą tarcze różnica jest olbrzymia.
Nie jestem specem od takich rzeczy, ale wygląda tak jakbyś miał 2 'lewe' tarcze (patrząc na wentylacje to po lewej jest ułożona od przodu auta do tyłu, a z prawej strony od tyłu do przodu. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale jakoś przykuło moją uwagę.

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 13:11 
Zgadza sie dobrze zauwazyles. Stalo sie tak bo zalezalo mi na czasie i takie byly u mojego serwisanta na "stanie" a nie mialo to wiekszego znaczenia. Tj napewno dla wentylacji robilo to jakas roznice ale i tak mialem w planach zalozenie taroxa tarcz. Ale na planach sie skonczylo. ;) I powiem Ci ze roznica w wielkosci jest duza ale w porownaniu z tym jak usprawnilo to zatrzymywanie auta... :) :rotfl: Podam Ci 2 przyklady :
1. Moj kolega ma Audi S4 2.7 bi-turbo po lifcie juz na duzych tarczach. Po depnieciu w pedal hamulca z ok 180 za n-tym razem stwierdzil " o kur%a, zeby mi tak audi hamowalo "
2. Kolega z Imprezy WRX tez stwierdzil i to bardziej dosadnym jezykiem niz kolega z audi ze Brembo w WRX w porownaniu z tym musi sporo poprawic. :) :super:

Ogolnie szaal byl przeokrutny zwlaszcza w polaczeniu z gwintem ktory pieknie usztywnial przod przy hamowaniu.
I to na zwyklych tarczach Bosch. W polaczeniu np z Brembo czy moim ukochanym Taroxem moge sie tylko do myslac jak by to bylo. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 14:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Nie no teraz to mi smaka narobiłeś. Może rzeczywiście warto przeboleć te 'parę groszy', przeczekać jeszcze jedną/dwie wypłaty i uderzyć w m3. Ahh musze na spokojnie wszystko przemyśleć i przeliczyć. W sumie moje e30 będzie wiele, wiele lżejsze. Nieco ponad 1000kg. Niebawem wyleci jeszcze podsufitka, deska rozdzielcza i wszelkie zbędne kable, kabelki, kabeleczki pozostawiając tylko fotele, pedały i kiere :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 15:36 
Cytuj:
Nie no teraz to mi smaka narobiłeś. Może rzeczywiście warto przeboleć te 'parę groszy', przeczekać jeszcze jedną/dwie wypłaty i uderzyć w m3. Ahh musze na spokojnie wszystko przemyśleć i przeliczyć. W sumie moje e30 będzie wiele, wiele lżejsze. Nieco ponad 1000kg. Niebawem wyleci jeszcze podsufitka, deska rozdzielcza i wszelkie zbędne kable, kabelki, kabeleczki pozostawiając tylko fotele, pedały i kiere :hyhy:



Niezaleznie od decyzji jaka podejmiesz. Mam nadzieje ze zalożysz autu "galerie" i je dokładnie opiszesz bo zapowiada się bardzo fajny projekt. :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 73
Lokalizacja: SZO
Na pewno, ale dopiero jak będzie już w stanie 'do jazdy' ;) A póki co można znaleźć moje e30 w jednej aukcji na alledrogo.pl bo felgi sprzedaje :P

W przyszłym roku chciałbym zaaplikować lekkie elementy, całe boki zrobić w kolory moro naszej wspaniałej polskiej armii, a maske, klapę, słupki i dach w ciemną, matową zieleń :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL