BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 00:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: MiĂąsk mazowiecki
Prawo raczej surowe nie jest - taką samą głośność mamy u siebie w prawie - 92dB dla benzyny z tego co pamiętam ...... Raczej chodzi o to że na zachodzie wszystko musi mieć homologację na dany pojazd (w hiszpanii nawet dywaniki!!!) i założenie wydechu innego niż dedykowany do danego modelu kończy się nie podbiciem przeglądu lub jego utrata w razie kontroli drogowej ...... a jak policja sprawdzi homologację??? wszystko jest wpisane w książkę pojazdu (jeśli nie ma wpisanej zmiany tłumika i jego numeru homolagacji tracimy dowód), u nas raczej nikt takiego czegoś nie praktykuje (i policja tego też nie sprawdza przy kontroli), a taki przepis istnieje, że każda część montowana w pojeździe która odbiega od fabrycznego odpowiednika, lub nie była w fabryce założona, powinna być wpisana w kartę pojazdu wraz z jej numerem homolgacji jeśli to aftermarket (np. wymiana silnika na inny, montaż sportowego zawieszenia, rozpórek)


EDIT: a mentalność wszędzie jest taka sama: czyli różna :) tak samo jak u nas jedni lubią subtelnie inni brutalnie. Tylko że u nas tak można na zachodzie nie :)

_________________
e-30/ e36 - swapy silnikĂłw, zawieszeĂą (na podzespoÂłach e30 jak i e36 tyÂł i przĂłd) - sztywniejsze stabilizatory, ukÂłady dolotowe i wydechowe, modyfikacje mechaniczne silnikĂłw: 793 993 316 gg. 570 72 87 - ceny ustalane indywidualnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 97
Lokalizacja: Zgorzelec
Moje BMW: 316i
Kod silnika: M40
Ja polecam Remusa :) Mam dedyka pod 1.6 i rewelacyjnie chodzi mimo, że mm jeszcze resztki katalizatora, którego musze sie pozbyć :zdegustowany: A tak poza tematem ile kosztuje takie Remus (końcówka) dedykowanego pod BMW 1.6i E36 nie pamiętam tylko przedziału roczników... wydech jest zawinięty do góry, "dwururka" http://photos04.allegroimg.pl/photos/or ... /747514958 takie coś...

_________________
Było 316i (M40) czas na coś wiekszego...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 07:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 149
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Moje BMW: E36 316i
Kod silnika: M43
choody_drft napisał(a):
a jak policja sprawdzi homologację???

Wierz mi że sprawdzają także i u nas :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 listopada 2009, 11:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
to niech kłada sie na glebe i szukaja wybitej literki E :]

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL