jiGsaw napisał(a):
Jak dla mnie szkoda zachodu na takie swapy. Wszystkie R6 w E36 też są na łańcuchu. Taki 318is spali Ci 2 litry mniej raptem w mieście od m52b28, a różnica w jeździe to przepaść.
Zgadza się że różnica w jeździe to przepaść, jednak mam pewne doświadczenie i wiem że C20NE pali niewiele mniej od C25XE i X30XE, ale te dwa ostatnie potrafią wciągnąć ponad 20l, a pierwszy mieści się w 15l (tu akurat na przykładzie OPLA). Z m52b28 wiążą się większe opłaty, większe koszty utrzymania, a jako że jestem ostatnio dość wygodny to także prostota napraw przemawia za IS. 4 cylindry pasują idealnie do moich dalszych planów i tego się będę trzymał. Plany są dość poważne a jako że jestem przeciętnym zjadaczem chleba trochę wszystko potrwa. Wszystkim dziękuję za pomoc i zainteresowanie, czas na kompletowanie podzespołów.