BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 22:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2007, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Warszawa-GrochĂłw
Pewnie że koszta są spore, ale czygo nie robi się dla BMW :hyhy:

...poza tym nikt nie pytał o koszta :hyhy: , i nie było tekstu "w rozsądnej cenie" - tak na serio wolał bym E30 z silnikiem M40 po takim Tuningu który zostawia z tyłu E36 M50B20 ;)

Właśnie się zastanawiam nad wałkiem Pipercams i (ze względu na kończące się sprzęgło) nad kołem zamach Exedy do mojego M50B25, wydech nie wchodzi w grę bo za sam kolektor chcą ok. 4500 zł

Pzdr

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5542


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2007, 06:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
i otóż to! ceny są powalajace a kogoś jeżeli stać na wydanie takiej grubej kasy na m40 to myśle że również stać go na eMeczke. a gadzety tjuningowe :rotfl: z allegro można sobie wsadzić w..... bo przyrost mocy będzie w druga strone. ja tam jestem za przeszczepami nażądów a jeśli komus mało to turbo do vanosa :20: :cwaniak:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2007, 16:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
glupie gadanie ... mam nadzieje ze to bedzie ostatni temat z serii jak poprawic m40 :...:

kolego danielm jak chcesz bmw zeby nim jezdzic a nie toczyć sie ... to kup chociaz is`a

kogoś kto ładuje kase w tak nieudany silnik jakim jest m40 powinno się publicznie puknąć w czoło !


bmw zrobilo jeden poważny błąd
od polowy lat 80-tych bmw nie powinno byc oferowane z silnikami R4 ...

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2007, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
zgadza się r6 to co najmniej a jeśli coś bardziej ekonomicznego to r6 1,2 pojemności :D hehe pozdro!

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 13:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 89
Lokalizacja: Gdynia
a co myślicie o wtrysku podtlenku azotu ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 13:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
jezioro napisał(a):
a co myślicie o wtrysku podtlenku azotu ??


że niby nitro? :zdziwko:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 13:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
podtlenek jest na start spod świateł ja tam wole turbo w najgorszym przypadku kompresor. w końcu doładowanie masz cały czas a butla z podtlenkiem sie kiedys skończy :znudzony:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 89
Lokalizacja: Gdynia
no zgadza sie nitro jest na start ewentualnie na wyprzedzanie. butla się skończy ale z tego co słyszałem nabicie nie jest wcale drogie. ale pytanie brzmi jak takie "strzały" wpływają na silnik i wydech ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 15:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
jezioro napisał(a):
butla się skończy ale z tego co słyszałem nabicie nie jest wcale drogie


799 euro

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 15:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Polecam ten artykuł, ale tu wymienione koszta to bajka, butla kosztuje ok. 800 euro, choć zależy jakiej firmy, ale w tej kwocie dostanie się porządną i pewną butlę...

http://nubira.autokacik.pl/tuning/turbo/nos.html

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 89
Lokalizacja: Gdynia
mam kumpla który jeździ na podtlenku muszę go dopytać o koszta :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL