BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 16 listopada 2011, 21:26 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Mr.Didi napisał(a):
Bijcie się :rotfl:

Za 10tyś nie robiłbym SWAPA tylko szukał ładnej mocnej E36

np. http://moto.allegro.pl/e36-328-coupe-sz ... 26018.html
http://otomoto.pl/bmw-325-coupe-german- ... 36651.html

znalezione w minutę ;) pojeździć poszukać i które w lepszym stanie kupić :P


Wow... Potrafisz znaleźć BMW e36 na allegro/otomoto... Respect man :D
Za 10 tysia to dobrego 328 nie kupisz raczej :-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 16 listopada 2011, 22:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Na pewno nie kupi za dychę takiej która będzie na tip top i bez wkładu finansowego na dzień dobry :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 16 listopada 2011, 22:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
lepiej kupić parcha oby silnik był "jako sztuka" i wyremontować. Przynajmniej jest pewność że nic Ci nie wysiądzie. Ja przez zimę mam 4 silniki do remontu na obecną chwilę. koszt remontu nie jest taki strasznie duży. Jeśli korba nie wyszła bokiem to koszt nie przekracza 4 tyś. I mamy silnik jak z fabryki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 17 listopada 2011, 01:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
tommo21, pomysly to ty masz z posta na post coraz lepsze :rotfl: . po co kupowac parcha i potem ladowac w niego +100% tego co sie za niego zaplaciło , skoro mozna odrazu kupic ladne za nizsza kwote niz 200% ceny parcha ? Nie liczac juz straconego czasu i nerwow. A akurat silnik to raczej ostatnia rzecz ktora pada w BMW, jesli juz silnik jest do remontu to lepiej nie myslec jak wyglada zawieszenie, hamulce czy blacha :] .

A w 200KM z m42 za 3000zl bez druta tez nie wierze. byli tacy co wkladali kompresor do 2.8 i pisali ze zeby nie bylo druta to 5 tys to absolutne minimum minimów. A niby w czym koszt ma byc mniejszy w 1.8... ?

Ja za wspomniane 10 tys szukałbym 325 e36 , szczegolnie jesli bylbym tak zielony w temacie jak zalozyciel tego tematu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 17 listopada 2011, 04:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
Szczurek1986 napisał(a):
Na pewno nie kupi za dychę takiej która będzie na tip top i bez wkładu finansowego na dzień dobry :]

Takiego to nie kupi nawet za 20 tyś. jak ktoś chce mieć tip top to nie znajdzie w innym miejscu niż salon.

piotres napisał(a):
tommo21, pomysly to ty masz z posta na post coraz lepsze :rotfl: . po co kupowac parcha i potem ladowac w niego +100% tego co sie za niego zaplaciło , skoro mozna odrazu kupic ladne za nizsza kwote niz 200% ceny parcha ? Nie liczac juz straconego czasu i nerwow. A akurat silnik to raczej ostatnia rzecz ktora pada w BMW, jesli juz silnik jest do remontu to lepiej nie myslec jak wyglada zawieszenie, hamulce czy blacha :] .

A w 200KM z m42 za 3000zl bez druta tez nie wierze. byli tacy co wkladali kompresor do 2.8 i pisali ze zeby nie bylo druta to 5 tys to absolutne minimum minimów. A niby w czym koszt ma byc mniejszy w 1.8... ?

Ja za wspomniane 10 tys szukałbym 325 e36 , szczegolnie jesli bylbym tak zielony w temacie jak zalozyciel tego tematu.

A chociażby po to żeby wyremontować i cieszyć się że inni takie samochody oddają na złom a Twoja dalej jeździ i daje przyjemność z jazdy.
Wiesz, jeśli Ty masz dostęp do części tylko w takich sklepach jak IC albo innym to i owszem się nie zmieścisz w tym budżecie. Ja mam inne sposoby i dojścia do części o których tutaj na forum publicznym nie będę pisał.
Jeśli chodzi o jednostki doładowane to taka jest różnica między 2,8 a 1,8 że im mniejsza pojemność tym mniejszy kompresor jest wymagany. do 1,8 wystarczy eaton m65 ale do 2,5 już trzeba m62 a różnica w cenie 500zł.
prawidłowo przy 2,8 to tego m62 pod koniec też już brakuje więc trzeba myśleć o m90 albo asa.

Poza tym ja nie biorę kosmicznych pieniędzy za coś co tak naprawdę kosztuje grosze.
Przykładowo samo mocowanie kompresora i wycentrowanie go w pewnej firmie w Jabłonnej kosztuje 1500zł. Co wg mnie materiał i wykonanie tego nie wynosi więcej niż 300zł.

Powiem tyle, jak ktoś trafia do takich firm i daje się dymać na stojąco z miejsca to mogę tylko pogratulować rozmiaru śrubokręta w d...

Czasem blacha jest w lepszym stanie tylko silnik może być zajechany a swapując silnik można trafić na kolejnego trupa i umoczyć kasę. A tak to mamy pewność że po swapie nie wysra nam się uszczelka pod głowicą po 20km. A jeśli wymiana tarcz i klocków to dla Ciebie taki problem to pozwól że pozostawię to bez komentarza. :wstyd:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 17 listopada 2011, 04:23 przez tommo21, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 17 listopada 2011, 04:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 41
Posty: 2237
Lokalizacja: Stalowa Wola/Bandon-Ireland
Moje BMW: E46Coupe E63Coupe
Kod silnika: M54B30 M57D30TU
mam kumpla ma e30 z silnkiem v8 w e30
jezdzi w m garage.

wlozyl w to auto z 40 000 i eraz planuje dac motor od m5 e39 polifcie. (juz ja ma cala)

do e30 ponoc latwiej wlozyc taki motor niz do e36 ,

_________________
Garage....
Betsy
Czarna Wdowa
Silver Queen
White Lady

"No Replacement for Displacement... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 17 listopada 2011, 04:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
owszem że łatwiej. w e36 trzeba nieźle się na pocić żeby wsadzić taki silnik. e30 jest zbliżone do e34 a jak już wielokrotnie pisałem im coś starsze tym mniej problematyczne.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 18 listopada 2011, 13:20 
tommo21 napisał(a):
Ja mam inne sposoby i dojścia do części o których tutaj na forum publicznym nie będę pisał.


Mowisz ze zdzira moze szukac u ciebie swoich listew? :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 18 listopada 2011, 20:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
tommo21 lubie czytać Twoje posty :super:

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 18 listopada 2011, 21:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Był kiedyś taki konkurs na niedoje... Debiutanta roku, Tommo rośnie na prawdziwego faworyta.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E30] Swap M52/M50 da radę?
PostNapisane: 20 listopada 2011, 00:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1194
Lokalizacja: Jaka legalizacja!?
Moje BMW: Poturbowane
LeSiO napisał(a):
Mowisz ze zdzira moze szukac u ciebie swoich listew? :rotfl:

uważaj co piszesz :dobani: art. 212 § 1
a ja mam na myśli tutaj inny sposób którego szczegółów nie będę zdradzał bo inni zaraz zaczną tak robić. A jak masz łeb i chu... to kombinuj. Każdą część można zdobyć za połowę ceny w sklepie łącznie z rabatami. Wystarczy tylko dobrze poszukać.

A co do tego że nie warto w parch inwestować to Ci powiem że wielu jak by trochę pomęczyło się nad remontem i poleciało by im parę złotych z kieszeni to napewno nie zachowywali by sie jak bezmózgi i trochę bardziej dbali by o swoje samochody. I mniej przeznaczali by na agro-tuning.
Bobby Vintage napisał(a):
Był kiedyś taki konkurs na niedoje... Debiutanta roku, Tommo rośnie na prawdziwego faworyta.
podnieca cie nabijanie postów i nie wnoszenie nic do tematu? spam chyba powinien być zabroniony dla dzieci neo. A Admin powinien reagować odpowiednio i postępować z każdym tak samo, no chyba że się nie nadaje na tą funkcję. A brak profesjonalizmu jak wiadomo nie jest ceniony.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL