BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46]Negatyw z przodu
PostNapisane: 18 kwietnia 2013, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 89
Lokalizacja: WE
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57D30T1
Garaż: Było e46.
Jest e60.
stach131 napisał(a):
Nie wiesz przypadkiem, czy rozwiązanie, które zastosowali u Ciebie po reklamacji wprowadzili już do serii?

Adriano Celentano napisał(a):
Konstrukcja cambera nie została zmieniona tylko poprawili wykonanie. Za ciasne spasowanie było i tyle.


To ja może odpowiem sam sobie, dla potomnych. ;)
Info od producenta:
"...dajemy luźniejsze tuleje (te w środku łożyska) dzięki czemu łożysko płynniej pracuje. Każde łożysko, które jest użyte w camberze ma w wewnętrznej części (sferycznej) rowek w którym można wtłoczyć smar."

marcin92 napisał(a):
o e36 i e46 są takie same poduszki;) ja teraz założyłem od z4-e36 poduszki i jest gites;)


Nie wiem, jak jest między e36 i z4, ale poniżej obok siebie cambery do e36 i e46 tego samego producenta:
Obrazek


Pozdrawiam,
stach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]Negatyw z przodu
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 89
Lokalizacja: WE
Moje BMW: 535d
Kod silnika: M57D30T1
Garaż: Było e46.
Jest e60.
stach131 napisał(a):
Cytuj:
Cytuj:
stach131 napisał(a):
Nie wiesz przypadkiem, czy rozwiązanie, które zastosowali u Ciebie po reklamacji wprowadzili już do serii?


Adriano Celentano napisał(a):
Konstrukcja cambera nie została zmieniona tylko poprawili wykonanie. Za ciasne spasowanie było i tyle.



To ja może odpowiem sam sobie, dla potomnych.
Info od producenta:
"...dajemy luźniejsze tuleje (te w środku łożyska) dzięki czemu łożysko płynniej pracuje. Każde łożysko, które jest użyte w camberze ma w wewnętrznej części (sferycznej) rowek w którym można wtłoczyć smar."


Dalej jest zbyt ciasne spasowanie, sprężyny strzelają i u mnie pomimo obfitego posmarowania.
Oczywiście, podobnie jak w Twoim przypadku, jestem zadowolony z obsługi klienta. Po poinformowaniu o zaistniałym problemie zostałem poproszony o przysłanie elementów z "łożyskami" w celu ustalenia przyczyny nieprawidłowej pracy.
Z powodu mojego wyjazdu nastąpi to w przyszłym tygodniu, wtedy też dam znać co i jak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]Negatyw z przodu
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 13
Posty: 873
Lokalizacja: WPR
Mi też dalej strzela, a to już czwarty rodzaj smaru, który tam upchnąłem. Zaczynam się [cenzura]ć bo w końcu te sprężyny pękną, poza tym auto nie jest drutem, a tak się prezentuje przy parkowaniu. Mam jeszcze parę pomysłów, które spróbuję zastosować:
1. Wyjmę helpery
2. Zastosuję cieńsze podkładki
3. Nie dokręcę jebitnie nakrętek, ale zastosuje lepiszcze
4. Zmienię gwint, bo może technix ssie pałę
Któryś podpunkt musi pomóc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46]Negatyw z przodu
PostNapisane: 17 maja 2013, 13:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Adriano Celentano napisał(a):
Mi też dalej strzela, a to już czwarty rodzaj smaru, który tam upchnąłem. Zaczynam się [cenzura]ć bo w końcu te sprężyny pękną, poza tym auto nie jest drutem, a tak się prezentuje przy parkowaniu. Mam jeszcze parę pomysłów, które spróbuję zastosować:
1. Wyjmę helpery
2. Zastosuję cieńsze podkładki
3. Nie dokręcę jebitnie nakrętek, ale zastosuje lepiszcze
4. Zmienię gwint, bo może technix ssie pałę
Któryś podpunkt musi pomóc

1. auto opadnei nizej, ale dalej spring bedzie strzelał
2. o ktore podkladki chodzi?
3. to bedzie luzko i bedzie stukac
4. problem lezy w camberze a nie gwincie.

poszukaj płaskiego łożyska cos w tym stylu
Obrazek
moze uda Ci sie znaleźć taki rozmiar zeby to grało i wsadz miedzy camber a talerzy gwintu

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL