MAJSU_WuWuA napisał(a):
lolek1 napisał(a):
nie bier
zamknijcie ten temat lepiej

Jak narazie nie przedsatwiłeś żadnych konkretncyh powdów na nie dla wkładki K&N, jeżeli się nie zgadzasz z opiniami innych to spróbuj ich przekonać do swojej racji a nie zamknijcie temat bo mi się nie podoba... to nie przedszkole.
nie wiem czy Ty czytasz to co ja pisałem wcześniej ... miałem wkładkę przez dość długi czas i nie widziałem nic złego w niej dokąd nie zainteresowałem się czystością przepustnicy.. (zaczęły obroty falować więc trzeba było wszystko wypucować na lustro i zaadoptowac przepustnice) po tych zabiegach zacząłem zwracać uwage że mimo że dbam o filterek i piore go regularnie to syf pojawia się bardzo szybko... z ciekawości odżałowałem i kupiłem za całe 25zł filtrona wtedy i założyłem aby porównać... efekt był bez porównania , czysto bez tego czarnego pyłu praktycznie od wymiany do wymiany, to samo z drucikiem przepływomierza , dalej czyściłem profilaktycznie ale nie było porównania.
Więc to co mówie to myślę, że powinno wystarczyć jako "konkretny powód"
a mówie o zamknieciu tematu bo on juz nic nie wnosi , ja Ciebie nie przekonam ty mnie tymbardziej założycielowi tematu przekomażanie się napewno ne pomoże... I żeby było jasne też naczytałem się kiedyś o dolotach , układach wydechowych i szerokopojętym tuningu i tak pokolei na własnej skórze przekonywałem się że sportowy wydech końcowy daje tylko ból głowy, wycięcie kata i wstawienie strumiennicy łuskowej poprawia humor i pogłębia ból głowy , sportowe świece brisk też nie robią torpety z samochodu , sportowy filtr niestety też nie dodaje skrzydeł a bęzyna 98 czy V-power 99 powoduje jeszcze gorsze osiągi mimo że miało być lepiej... magnetyzerów już nie miałem siły próbowac choć mnei korciło strasznie na Dynamic fuel
tyle z mojej strony
