BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 00:50 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
http://pl.youtube.com/watch?v=p0Qd5MSWGKE

o takie coś mi chodzi ;)

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 20:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
a co myślicie o sportowych baranach

http://www.venom24.pl/oraz-touring-p-54 ... 0793421300

warta to coś ?? miał ktoś z takim bajerem do czynienia??

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 20:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
w tej cenie dostaniesz juz supersprinta a nie tandetnego mts technik(lub TA technix) który bedzie jeszcze ciezko dopasowac(takie to super wykonanie).co prawda bedzie to sam kolektor(bez portek i rury) ale to wkoncu supersprint wiec cos lepszego raczej ciezko juz znalesc. a ten z portkami i rura supersprinta mozna dostac za 1400zł.te supersprinta podnoszą moc i moment o około 7%(gwarantowane przez producenta)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 21:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
wkładke K&N też moge polecić u mnie żywszy sie zrobił przy niskich obrotach.

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
lukas88 napisał(a):
wkładke K&N też moge polecić u mnie żywszy sie zrobił przy niskich obrotach.


a ile ona mniej więcej kosztuje ? :D :hyhy:

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 481
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43
Jakieś 120-130 zł poszukaj na allegro ;)

_________________
Byłe BMW 316i E36 Sedan
Byłe BMW 523i E39 Sedan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
MichalRugby napisał(a):
Jakieś 120-130 zł poszukaj na allegro
dokładnie :ok:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2008, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
taki/?

http://allegro.pl/item439101605_sportow ... 8_840.html

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 00:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Dankam735i napisał(a):
jak tanio :zdziwko: ja kupowałem od tego http://allegro.pl/item434221266_k_n_spo ... e36z1.html

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 13:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 481
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E36 318i Touring
Kod silnika: M43
Taki ;) Tylko że ten co dałeś jest do serii 5 i 7 poszukaj do 318i :)

_________________
Byłe BMW 316i E36 Sedan
Byłe BMW 523i E39 Sedan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2008, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
Cytuj:
Taki ;) Tylko że ten co dałeś jest do serii 5 i 7 poszukaj do 318i :)


wipeer napisał(a):
jak tanio :zdziwko: ja kupowałem od tego http://allegro.pl/item434..._e34_e36z1.html


Kolega pomógł ;) dzięks wipeer :padam:

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, 17:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: MakĂłw mazowiecki
witam .. widze ze stary temat ale napisac zawsze mozna.. owego czasu miałem m40 1.8 i wiem ze zaniewielkie pieniadze można dopracowac ten silnik i uzyskac lepsze osiagi .
po pierwsze... inzynierownie od silników bmw lipy nie robili i wgłowie mnieli poukładane wiec niema co zabardzo ingerowac w ten wolnossący silnik chyba ze założymy turbo ale to juz mowa o modach z wyrzszej półki dla ambitnych i kasaiastych.

a wiec tak podstawowa sprawa to doprowadzenie seri do odpowiedniego stanu
- remont silnika... zawory , popychacze ewentualnie orginalny wałek jesli stary jest juz zdarty . silniki m40 maja jedna wade bociani klekot zwiazany własnie z układem zaworowym.dla wtajemniczonych to oczywista sprawa.

jezeli mamy juz ogarniety silnik to czas na drobne przeróbki :
- uszczelnienie układu dolotowego , cału układ dolotowy ma byc szczelny w 100%
polecam klej do szyb który jest bardzo elstyczny , sam uszczelniałem u siebie w aucie i była rewelacja. filtra powietrza możemy załoażyc bawełniany ale wkładka a nie stozek . uszczelniamy tez cała obudowe filtra . ja dawałem uszczelkie od okien w mniejscach łaczenia pokrywki odpinanej na blaszki .... druga rzecz to rura od puszki filtra poprowadzona do zderzaka. (silnik mam mniec wyłozone wszytsko na tacy jak to sie mówi :]
jezeli mamy dopracowany dolot ta nalaogicznie zajmujemy sie wylotem .. u siebie robiłem barany samodzielnie ( rurki + piasek do wyginania i było niezle)
potem wywalony i tak juz nie działający katalizator ( napoczatki silnik chodził nierowno i był mułowaty bo sąda lambda wysyłala złe dane ale pokrótkim czasie komputer sie dostosował i j było niezle ) , tłumik srodkowy przeroboiny tak jak i tylny własnorecznie przezemnie ( wiecei inforamci co do wydechu na e-mail bmw-sport) . Nastepna sprawa dobre orginalne swiece i kable a to moja słodka tajemica :] auto miało 125 koni mechanicznych mierzonych na g-techu i miało naprawde dobrego kopa przy niewielkich modach .

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=41834 moje auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Konin
a co z ta obrobka glowicy? nieraz mozna slyszec, ze jest to oplacalne, sek w tym zeby znalezc dobry warsztat, znacie kogos? :)

_________________
Ja nie je¿d¿ê szybko - ja nisko latam :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, 12:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
bmw363 napisał(a):

jezeli mamy juz ogarniety silnik to czas na drobne przeróbki :
- uszczelnienie układu dolotowego , cału układ dolotowy ma byc szczelny w 100%
polecam klej do szyb który jest bardzo elstyczny , sam uszczelniałem u siebie w aucie i była rewelacja. filtra powietrza możemy załoażyc bawełniany ale wkładka a nie stozek . uszczelniamy tez cała obudowe filtra . ja dawałem uszczelkie od okien w mniejscach łaczenia pokrywki odpinanej na blaszki .... druga rzecz to rura od puszki filtra poprowadzona do zderzaka. (silnik mam mniec wyłozone wszytsko na tacy jak to sie mówi :]
jezeli mamy dopracowany dolot ta nalaogicznie zajmujemy sie wylotem .. u siebie robiłem barany samodzielnie ( rurki + piasek do wyginania i było niezle)
potem wywalony i tak juz nie działający katalizator ( napoczatki silnik chodził nierowno i był mułowaty bo sąda lambda wysyłala złe dane ale pokrótkim czasie komputer sie dostosował i j było niezle ) , tłumik srodkowy przeroboiny tak jak i tylny własnorecznie przezemnie ( wiecei inforamci co do wydechu na e-mail bmw-sport) . Nastepna sprawa dobre orginalne swiece i kable a to moja słodka tajemica :] auto miało 125 koni mechanicznych mierzonych na g-techu i miało naprawde dobrego kopa przy niewielkich modach .


:zdziwko: A jaki ma sens takie kitowanie dolotu kolego ? :zdziwko: Barany robione własnoręcznie w domu mają co najwyżej wartość złomu i taką samą przydatność... 125 koni na G-techu nic nie mówi bo ten sprzęt się nie nadaje do takich pomiarów. I co to za słodka tajemnica dotycząca świec i kabli ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, 22:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
panowie a co powiecie nad przerobieniem baranów od is'a warta gra zachodu?? będzie odczuwalna różnica??

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: MakĂłw mazowiecki
Koledzy .... w silniku wolnossącym układ wylotowy musi byc zgrany z wylowotwy ..... a co do moich kolektorów robionych w gararzu to ku zdziwnieniu musze powiedziec ze moga konkurowac np. z super sprintem.. same obliczenia przepustowosci robiłem 2 tygodnie... zakładam sie ze takich baranków nieznajdzesz kolego BOBBY. a z tymi siwecami i kablami to jak juz bisałem tajemica , jedynie co moge dopowiedziec do tego tematu kable sa zapozyczone z samolotu i jest wzmacnacz iskry (od silnika obrotowego bmw 10 zylinder) wtajemiczeni beda wiedziec . ,modyfikacja moze kosmiczna ale było czuc róznice a jezeli auto było na gazie to dopierobyło iwdac POWERA. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 10:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Wiem ale nie powiem :rotfl: No i te G-techowe konie... ile kosztowały modyfikacje? Wiem że jesteś tajemniczy i nie powiesz nam laikom ale może choć rząd wielkości? Tyle co swap na M50? Czy tyle co swap na S50?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 13:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
bmw363 napisał(a):
Koledzy .... w silniku wolnossącym układ wylotowy musi byc zgrany z wylowotwy ..... a co do moich kolektorów robionych w gararzu to ku zdziwnieniu musze powiedziec ze moga konkurowac np. z super sprintem.. same obliczenia przepustowosci robiłem 2 tygodnie... zakładam sie ze takich baranków nieznajdzesz kolego BOBBY. a z tymi siwecami i kablami to jak juz bisałem tajemica , jedynie co moge dopowiedziec do tego tematu kable sa zapozyczone z samolotu i jest wzmacnacz iskry (od silnika obrotowego bmw 10 zylinder) wtajemiczeni beda wiedziec . ,modyfikacja moze kosmiczna ale było czuc róznice a jezeli auto było na gazie to dopierobyło iwdac POWERA. pozdrawiam


No ale dalej jestem ciekaw tajemniczy Don Pedro po co tak kitowałeś ten cały dolot ? Nie bój się nie ukradnę ci patentu :D Ciekawy jestem też jak powyginałeś rury w tych baranach metodami garażowymi :) Może wrzuć ich fotki ! Power pewnie był jak w M-Power :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2009, 19:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 3149
TomekB napisał(a):
Wiem ale nie powiem :rotfl: No i te G-techowe konie... ile kosztowały modyfikacje? Wiem że jesteś tajemniczy i nie powiesz nam laikom ale może choć rząd wielkości? Tyle co swap na M50? Czy tyle co swap na S50?


Przyłączam się do prośby.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Podrasowanie seryjnej e36 318i
PostNapisane: 10 grudnia 2013, 22:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 152
Lokalizacja: Andrychow
? mozna odkopac ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL