Zostanie odblokowany jak dokończę projekt
Narazie udało mi się wystroić tak że turbo masuje plecy na 3 biegu od 2000obr a całkowite walnięcie jest od 2500obr choć i tak w sofcie mam ustawione by ładowało 3bary od 3000obr. Odnośnie 4 biegu to zabawa zaczyna się od 2000obr

wtedy o ile dobrze pamiętam jest 2500mbar.. Auto ciśnie do 4500obr nieprzerwanie i z poczatkowego strojenia z tego co pamiętam było 4sek od 80 do 120km/h na 3biegu (2850mbar) teraz jest pewnie lepiej bo wzrosło ciśnienie i poszło paliwa ale trakcji nie ma niestety obecnie albo mróz albo woda...
Są małe trudności by turbo po przepince trzymało ciśnienie ale mam nadzieje że się to ogarnie.. bo pojawia się chwilowy lag

Obecnie nie wiem jaką moca legitymuje się auto ale pomiar na seryjnym programie(tzn soft dla GTB1752V co miałem) który zupełnie nie nadaje się pod big turbo wykazał 227KM bez SnowPerformance. Obecnie może być strzelam około 250KM, ale tak jak mówię nie mam okazji nawet depnąć


Autem na wtryskach od 535D i ich odpowiedniemu ustawieniu oraz uszczelnieniu, super się jeździ po mieście tak jak pisał koles z konkurencyjnego projektu 120d gt2260, od 1700-1800 praktycznie nie ma laga.
kajka-89, u mnie dolot puszczony jest nad przewodem klimy bo pod to raczej się nie da...

To taka mała wskazówka jeśli byś kombinował

Dorobiona flansza przy turbinie na maszynie z wyżłobieniem na uszczelke. Sztywny dolot do IC.

u ciebie wyszło nad przewodem bo masz odsunięte turbo , u mnie będzie więcej zabawy na pewno. Ale dam rade, najważniejsze aby dobrze wszystko wystroić . na dzień dzisiejszy zamontowałem nowe ic do FMIC wrzucam link do fotek
Jak zdejmę przewody do przerobienia montuje turbo potem strojenie .
wtryski zostawię sobie na koniec droga zabawa, prawdopodobnie kupię nowe by mieć pewność że wszystko będzie ok .