BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 10:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
jnx, ja nie wiem co ty tam modzisz w swoim aucie i jaki jest TWÓJ cel. I nie wiem w jakim czasie brakuje Ci paliwa,
Aktualnie mam załadowany testowo program na 2850mba i nie mam pojęcia ile tego paliwa tam jest wlewanego .
Wiem jedno zbyt dużo go jest aby spalić je bezdymnie przy zadanym ciśnieniu!!

Następna akcja będzie związana z ograniczaniem paliwa i nie wnikam jak to będzie zrobione czy czasem otwarcia w trysku czy zmniejszeniem ciśnienia . Ma nie dymić. A jak wiesz dymi w dwóch przypadkach ...kiedy jest zbyt dużo paliwa lub kiedy jest zbyt mało powietrza. Pomijam awarie mechaniczne bo mowa jest o tuningu sprawnej jednostki..

jnx napisał(a):
To teraz oświeć nas i powiedz ile są wstanie dać seryjne wtryski w jednym cyklu a ile te z 535D, skoro mówisz że brakuje jedynie powietrza.


Przeanalizuj swoje pytanie a następnie spójrz prawdzie w oczy ... bo widzę że kontakt z TC źle na Ciebie wpływa.
I uświadom sobie że słowo bez dymu to znaczy bez DYMU !!!! A jak przyśpieszasz z 140km/h w górę to nic nie ma się za tobą pojawiać jeśli masz dym to masz zbyt mało powietrza do paliwa.

I możesz do M47N wlewać paliwo w dowolny wymyślony przez Ciebie sposób nawet wtryskiwaczami z merca jeśli przystosujesz gniazda w głowicy .
Aby nie było dymu musi być powietrze, a z turbiną którą mamy Ty i ja nie spalisz nawet tyle ile są w stanie dać seryjne wtryskiwacze ... Obojętnie ile by to nie było. Ostatnio widzę że strasznie się jarasz czasem otwarcia wtrysku ...mówisz o dawce pilotażowej ,zasadniczej czy dopalającej ? Nie zapomnij jeszcze że więcej paliwa to zmiana początku wtrysku . Są pewne granice w dieslach których z racji fizyki nie da się przekroczyć ..czas " spalania "mieszanki

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Koledzy, Koleżanki (jeśli takowe są :D),

Apropo M47 osobiście posiadam wersję 2.0 136km po programie (zrobionym przez najlepszą osobę w Polsce do robienia programów do diesla i wiem co mówię :D). Wiecie dlaczego najlepszą? bo po programie auto nie dymi a jeździ lepiej jak 150km 2.0. Nie sposób jest zmodyfikować program by wtryski lały więcej paliwa. To potrafi najgłupszy. Ważne jest by program zrobić w całym zakresie tak by moc rozkładała się na cały wykres to po pierwsze a po drugie tak by auto nie dymiło. Każdy wykres który ma "strzał" mocy a potem spadek to nie wykres.

Przerabiałem temat czipów tanich, lepszych i niby tych najlepszych. Każdy miał ten sam efekt. Mocne kopnięcie z dołu (wtedy kiedy turbina już dmucha), sporo dymu i nic więcej. Aktualnie mam program zrobiony na 152km i 384NM,

Roger może potwierdzić że auto jeździ "przyjemnie", prawda?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 11:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 178
Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Moje BMW: E46 330dA
384 Nm :zdziwko:

Nie uwierze, zanim nie zobacze kolego.

Przy takim momencie seryjne sprzeglo po miesiacu do wymiany...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
moby85 napisał(a):
384 Nm :zdziwko:

Nie uwierze, zanim nie zobacze kolego.

Przy takim momencie seryjne sprzeglo po miesiacu do wymiany...


W domu ma wykres gdzie moc auta rozkłada się po całości a nie tylko w jednej chwili. Około 22ej wrzuce to sobie zerkniesz. Tak apropo mogę z każdym seryjnym 2.0 stanąć na 1/4 :) i postawić dobrą wódkę że wygram :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 11:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
tomekstudio, Twoje auto naprawdę mnie zaskoczyło ....nie wiem ile tam masz Nm i mocy ale moja dupo.hamownia podpowiedziała mi że jest bardzo fajnie..I jak na silniczek m47 w zupełności wystarczająco.
moby85, osobiście wyk esu nie widziałem więc nie wiem ile tam Nm. Natomiast uślizgu nie czułem.

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 11:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 178
Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Moje BMW: E46 330dA
Z tego co mi wiadomo seryjne sprzeglo m47 wytrzymuje do 350Nm. Wiadomo plus/minus 10Nm ,a wynik 384 to juz chyba za duzo.

Jesli tak jest to rzeczywiscie wynik rewelacyjny.

Jak zawitam na spota to chetnie sie z Toba zmierze Kolego ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 12:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
moby85 napisał(a):
Z tego co mi wiadomo seryjne sprzeglo m47 wytrzymuje do 350Nm. Wiadomo plus/minus 10Nm ,a wynik 384 to juz chyba za duzo.

Jesli tak jest to rzeczywiscie wynik rewelacyjny.

Jak zawitam na spota to chetnie sie z Toba zmierze Kolego ;)

Nie wiem tylko czy ja będę :) a tak na poważnie to faktycznie auto jeździ całkiem przyjemnie jak na swoją wagę oraz silnik 136 konny, dla porównania zdrowa astra GSI 2.0 150 km ze startu dostaje 3 długości i potem nie jest w stanie dogonić:))), teraz tak się zastanawiam nad tymi NM (Roger to prawda że seryjne wytrzymuje 350? jakoś nie chcę mi się w to wierzyć). Mnie zastanawia skąd np. w takich wersjach jak moja ludzie biorą 165km, oczywiście w mojej można było podnieść wartość końcową tak by na wykresie mieć 160km ale zakres dymienia na pomiarach był zbyt duży i raczej niedopuszczalny do normalnej jazdy (chyba że kogoś bawi zostawianie chmur za sobą)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 12:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Cytuj:
Aktualnie mam załadowany testowo program na 2850mba i nie mam pojęcia ile tego paliwa tam jest wlewanego .
Wiem jedno zbyt dużo go jest aby spalić je bezdymnie przy zadanym ciśnieniu!!


pewnie Ci kopci bo nie mieści się w cyklu, zbyt długi czas otwarcia wtryskiwacza. Idąc Twoim tokiem rozumowania, wtryskiwacze w CR nie różnią się niczym :rotfl: przecież te słabsze wystarczy dłużej otworzyć i będzie paliwo :rotfl: Zastanawiało Cię czemu w 535D sa inne wtryski? Przecież seryjne od 530D 231KM te które obecnie posiadam powinny styknąć. Nie kontaktuje się tylko z TC ale z innymi tunerami prowadzę rozmowy i mi tłumaczą to i owo. Aha autorem programu który teraz siedzi w aucie nie jest TC.

Cytuj:
A jak wiesz dymi w dwóch przypadkach ...kiedy jest zbyt dużo paliwa lub kiedy jest zbyt mało powietrza.

Trzeci przypadek jest gdy paliwo dostarczane jest i za wcześnie i za późno bo nie mieści się w cyklu i obstawiam ten problem u Ciebie. Wyślij swoją "testową" mapę do jakiegokolwiek ogarniętego tunera. Ja tak robiłem w końcu dowiedziałem się że gość z Pabianic to cienki bolek.

Cytuj:
I nie wiem w jakim czasie brakuje Ci paliwa


Zapożyczone ze strony http://maptek.pl/pl/ciekawostki_technic ... _wrx_i_sti
Cytuj:
W celu zwiększenia dawki zwiększamy czas otwarcia wtryskiwacza (wraz z większym przepływem powietrza), do momentu, w którym wtryskiwacz jest stale otwarty - czas wtrysku w każdym cyklu staje się tak długi, że poszczególne cykle łączą się ze sobą. W tym momencie wtryskiwacz osiąga swoją maksymalną przepustowość i dalsze zwiększanie ilości powietrza nie będzie mogło być już skompensowane większym wydatkiem wtryskiwacza, gdyż on tak naprawdę jest już cały czas otwarty. Taka praca wtryskiwacza powoduje jego nadmierne przegrzewanie oraz nie pozwala na precyzyjne dozowanie dawki paliwa.
Rozmiar wtryskiwaczy
W celu zwiększenia maksymalnego przepływu paliwa, zastępuje się oryginalne wtryskiwacze innymi, z wyższym współczynnikiem przepływu mogące w tym samym czasie dostarczyć większą dawkę


:ok:

Cytuj:
z turbiną którą mamy Ty i ja nie spalisz nawet tyle ile są w stanie dać seryjne wtryskiwacze

Udowodniłem że jest inaczej. Auto na ciuteczke wydajniejszych wtryskach nie kopci przy 2750mbar a ma takie same osiągi co z kopcącym 2850mbar. Ba! Udowodnię to dobitniej jak zamontuje 219stki.

Aha i jeszcze jedno.. radzę Ci nie jeździć na 2850mbar bo w overboscie turbo wylatuje z pewnością poza mapę kompresora.. to nie GTB1756VK :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 13:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
jnx, nie mam siły na dyskusje ....
Co ja napisałem ?
Roger-Nysa napisał(a):
Ostatnio widzę że strasznie się jarasz czasem otwarcia wtrysku ...mówisz o dawce pilotażowej ,zasadniczej czy dopalającej ? Nie zapomnij jeszcze że więcej paliwa to zmiana początku wtrysku . Są pewne granice w dieslach których z racji fizyki nie da się przekroczyć ..czas " spalania "mieszanki


Dobrze że analizujesz mój tok rozumowania ,jednak jesteś w błędzie, ja wiem co to wydajność wtryskiwacza i wiem że kształt dysz ich ilość jak również ich średnica ma wpływ na sposób rozpylania , w powiązaniu z czasem otwarcia wtrysku dla poszczególnych jego faz i ciśnieniem na CR uzyskuje się różna dawkę paliwa w jednostce czasu. Dysze o większej przepustowości dają możliwość zapodania większej ilości paliwa w krótszym czasie otwarcia ,lub przy tym samym czasie ale przy większym ciśnieniu.

Wtrysk seryjny wytrzymuje i rozpyla skutecznie niemal 1700atm na cr. Przy tym ciśnieniu nie trzeba specjalnie szarżować z ustawianym na oko czasem otwarcia. Tak szczerze mówiąc nawet nie wiem przy której fazie wtrysku grzebią....

Jedno jest pewne ... wszyscy tiunerzy są mocni w gębie ... gdy przychodzi zrobić coś dobrze to brakuje im albo czasu albo wiedzy ;) a co jeden to mądrzejszy i lepszy od drugiego..

I uwierz mi nie przekroczysz w tym silniku 220 koni tak aby można było cywilnie jeździć bez dymu. Nawet po zmianie wtrysków na bardziej wydajne.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Roger-Nysa napisał(a):
Jedno jest pewne ... wszyscy tiunerzy są mocni w gębie ... gdy przychodzi zrobić coś dobrze to brakuje im albo czasu albo wiedzy ;) a co jeden to mądrzejszy i lepszy od drugiego..
Pozdrawiam Krzysiek

Podpisuję się rękami i nogami pod tym :), Roger odpisz mi na prywatną wiadomość i daj opinie na temat wytrzymałości sprzegła, bo kolega wyżej napisał że max 350NM chociaż na prawę nie chce mi się w to wierzyć ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 13:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 178
Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Moje BMW: E46 330dA
Nie zastanawia Cie Kolego skad taki duzy przyrost Nm w porownaniu do KM ??

Jesli nawet sprzeglo sie nie slizga to bardzo szybko je zalatwisz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 14:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
tomekstudio napisał(a):
daj opinie na temat wytrzymałości sprzegła, bo kolega wyżej napisał że max 350NM chociaż na prawę nie chce mi się w to wierzyć ;)


Skorzystam z wsparcia innego forum , mówimy o sprzęgle 228mm bo takie masz . Więc podobne jak w ASZ ...

cytat :
Sprzęgło w ASZ - ile wytrzymuje

Postprzez EnJoy » Wt sie 17, 2010 23:28

flander napisał(a):Mianowicie, ile wytrzymuje sprzęgło w ASZ. Chodzi mi nie o dokładne wyniki, lecz bezpieczną granicę Nm/KM


u siebie mam 165KM i 380Nm i przy bardzo mocnym obciążeniu.. powiedzmy przy rozpędzaniu na 3-biegu z butem w podłodze od 1400obr ..sprzęgło zaczyna się lekko uślizgiwać w okolicach 2200obr gdzie mam max moment ustawiony.
więc dla starego sprzęgła te 380Nm to jest chyba max.. dla nówki pewnie jakieś 400Nm

Tyle w temacie. :D

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 14:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Roger-Nysa napisał(a):
Tyle w temacie. :D

dzięki :) teraz tak się zastanawiam czy nie mam 374 :P a nie 384 :) , zerkne w domu i wkleje link to będzie wszystko wiadomo, ale mój wykres różni się od tych wszystkich tutaj, w sensie takim że moc rozkłada się po całości a nie wystepuje tylko w jednym miejscu a potem spadek :) - i daj znać co i jak na priv bo chciałbym te poduchę jakoś zrobić by w razie W mieć chociaż komfort psychiczny że podusie wystrzelą ;P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 178
Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Moje BMW: E46 330dA
Jak dla mnie bez sensu jest porownywanie sprzegla Vaga i BMW.

Pierwsza i podstawowa roznica to, ze BMW ma sprzeglo z samoregulatorem.

Jesli nawet sprzeglo nie slizga sie przy takim momencie to moment w tych autach na poziomie 350-360Nm zabije nowe sprzeglo w 2 miesiace.

P.S. Czekam na wykres Kolegi, bo przy 152KM osiagnac tak cudowny przyrost Nm to prawdziwy fenomen.

Ja po modach mechanicznych mam zamiar dobic do 400Nm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 24 września 2012, 23:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
O.K. zgodnie z umową przesyłam skany z hamowni. Co prawda przesadziłem i to bardzo z 384NM
(nie wiem skąd tyle mi w głowie wyszło, ale i tak wynik myślę jest imponujący). Sorry za złą jakość
ale niestety robiłem zdjęcia telefonem i tylko taki obraz dało się uzyskać. Najważniejsze że widać co i jak:)

Wykres nr 1 przedstawia zrobiony czip w renomowanej firmie (kilka siedzib w całej Polsce).
Firma ta podeszła do tematu na zasadzie (wgrywamy gotowca, działa, jeździ). Auto niby fajnie się
zbierało ale zostawiało chmury dymu z tyłu a w wyższych zakresach po prostu brakowało mocy co resztą widać poniżej:

Obrazek

Wykres nr 2 przedstawia zrobiony czip również w renomowanej firmie która tym razem podeszła do
tematu INDYWIDUALNIE! Firma ma podłoże ponad 25 letnie w tuningowaniu aut. Dodatkowo osoba która
to robiła to myślę jeden z nielicznych fachowców w Polsce, który jest w stanie poprawnie zrobić program
pod dany samochód z silnikiem diesla. Praca z tą firmą była czystą przyjemnością od wspólnych jazd próbnych
na drodze, sprawdzenie auta (czy posiada usterki i czy w ogóle możliwy jest bezpieczny czip tuning) oraz
po specjalną diagnostykę dymienia) bo tego typu pomiar jest bardzo istotny przy zrobieniu czip tuningu
który daje duże przyrosty nie dymiąc. Dymienie do 10% jest praktycznie niezauważalne , 25% to granica
rozsądku ,powyżej 40-50% tu już tylko generator dymu. W wykresie nie widać co prawda zaznaczonego
dymienia ale na miejscu widziałem taki wykres. Normy w moim przypadku nie przekraczały 15% w najwyższym
zakresie mocy oraz momentu. I oto wykres:

Obrazek

I tak właśnie jeździ moje BMW, nie przerwanie od 10-05-2012 (odpukać!!!). A nogę mam ciężką.
Spalanie w mieście przy jeździe normalnej, szybkiej z klimatyzacją 8litrów.
Trasa przy 150 + tempomat (6litrów spalania). W trasie gdy jedziemy 90/100/110 spalanie nie przekracza 5 litrów.

I nadal podtrzymuję że mogę stanąć z każdą seryjną 2.0 150km na 1/4 mili i postawić flaszkę wódki że wygram :)
Podejrzewam że mam sprzęgło seryjne więc tak wytrzymuje już 5 miesięcy. Amen! :)

pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 września 2012, 06:29 
Tomekstudio kolejny dowód na to że gotowce są poprostu do dupy , niezależnie kto to robi. :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 września 2012, 07:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 178
Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Moje BMW: E46 330dA
Wyszlo szydlo z worka...

Masz moment ok 360Nm a poza tym zobacz jak ta super, hiper renomowana firma poprowadzila Ci moment ??

Masz strzal w jednym miejscu a potem wszystko opada...jesli tak robi firma, ktora ma taka renome to dziekuje bardzo.

Jak dla mnie lipa straszna....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 września 2012, 07:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
moby85, czytaj ze zrozumieniem, a nie klepiesz posty...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 września 2012, 07:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 178
Lokalizacja: Poznań/Swarzędz
Moje BMW: E46 330dA
No dobra... :zawstydzony:

Co nie zmienia faktu, ze i tak jest strzal momentu i nie utrzymuje sie przez dluzszy czas.

Ponizej wykres kumpla, ktory ma moda od Kolegi, ktorego nicku sie tutaj nie wymienia:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 września 2012, 08:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 557
Lokalizacja: Opolskie
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: m57 193ps+
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116850
BYŁO:
FIAT 126p - sprzedany
Mercedes W124 2.5 D - jest w moim posiadaniu
Mercedes W210 2.2 CDI - w posiadaniu ojca
Patrząc na wykres powyżej, też taki bym chciał :) Ale z wyższymi parametrami :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL