BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 października 2025, 20:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2007, 17:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
maly wiesz, ze DF jest kilka wersji (ekonomiczne i sportowe). Moze nie jest to jakas rewelacja w przyroscie mocy, ale poprawa czasu 0.8 sekundy w 325i na 1/4 mili mnie jakos przekonuje. Wiem, ze usyskanie przyrostu mocy 30km w silniku wolnossacym bez ingerencji w konkretny tuning silnika jest ciezkie do zrealizowania, ale kto powiedzial, ze nierealne? Sekwencje mam od okolo 1,5 roku i zrobione moze z 20tys.km na niej. Dbam o serducho mojej Buni. Przebieg 170tys. Sadze, ze warto zainwestowac i osiagnac te 200km jak dobrze pojdzie.

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2007, 18:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Pierwsze co bym zrobil w m52b25/b28 to wymienil kolektor na ten z M50. TUTAJ wykres z hamownii po wymianie kolektora w M52b28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 05:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
No OK, powiedzmy, ze wymienilbym kolektor, ale czy to na pewno wystarczy? A co z krzywą momentu obrotowego? Przeciez w 323 jest ona zupelnie inaczej polozona niz w 325. Auto lepiej ciagnie w dolnej partii obrotow, przez co jest ekonomiczniejsze i dynamiczniejsze. Chip doda mi mocy wprost proporcjonalnie do obrotow, czyli przy zwyczajnej jezdzie niewiele sie zmieni, ale przy max osiagach bedzie spory przyrost mocy. Zalezy mi na niskim zuzyciu paliwa , ktore w tej chwili wacha sie w okolicy 10-11l trasa 13-14l miasto (LPG).

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 22:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
Krzys, co z tym chipem?

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 23:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Proszę odpisać czy chip całkowicie wywala odcięcie obrotów. A może tylko zwiększa granicę odcinki ? Idzie do mnie właśnie chip z niemiec dedykowany do mojego autka (M3 3,0l.) i teraz zastanawiam się czy go wkładać do DME czy odpuścić ? Pozdrawiam

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 11:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1692
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
w moim chipie jest odcinka przesunięta z 6700 na 7200, a to czy w twoim będzie to tego niewiem.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 12:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
BrzeszczoT napisał(a):
Krzys, co z tym chipem?


poniedzialek, wtorek dostaniesz info.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 12:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
krismax napisał(a):
Proszę odpisać czy chip całkowicie wywala odcięcie obrotów. A może tylko zwiększa granicę odcinki ? Idzie do mnie właśnie chip z niemiec dedykowany do mojego autka (M3 3,0l.) i teraz zastanawiam się czy go wkładać do DME czy odpuścić ? Pozdrawiam


to juz zalezy od producenta. Standartowo odcinka jest przesuwana od 400 do 600rpm w gore. Kto jest producentem tego programu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 17:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
reserved napisał(a):
BrzeszczoT napisał(a):
Krzys, co z tym chipem?


poniedzialek, wtorek dostaniesz info.


Mamy wtorek wieczor. Zadzialales cos tam Mistrzuniu Zlocisty ?

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 19:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Dobra panowie a ktos montowal to do E-39 mam m52b25 rocznik 96 czyli chyba taki sam silnik jak kolega w kompakcie tak mi sie zdaje, ktos to robil do tego silnika konkretnie

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 15:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
lukas23 napisał(a):
Dobra panowie a ktos montowal to do E-39 mam m52b25 rocznik 96 czyli chyba taki sam silnik jak kolega w kompakcie tak mi sie zdaje, ktos to robil do tego silnika konkretnie


Zacytuje tutaj to co mi napisal reserved:
"...na wstepie trzeba sprawdzic dokladnie jaki masz sterownik ( potrzebne sa jego numery ) bo tutaj nie jest juz tak latwo jak w starszych Boschach. Z wzgledu na immobilajzer moze sie okazac, ze bedzie potrzebny oryginalny wsad i na jego podstawie bedzie musiala byc wykanana modyfikacja."

Koszt chipa to podobno 400zl.
Masz ten sam silnik co ja :)

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 22:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
okej, dzieki za info, a Ty masz zamontowanego chipa u siebie??? jak to sie sprawuje???

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2007, 17:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
Jeszcze nie mam, ale jak jakas luzna gotowka wplynie, to nieomieszkam zamontowac i opisac wrazenia z jazdy :)

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 16:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
No to napiszcie jak to jest z tym chipem do silnika m52b25/28 moze ja tez cos takiego kupie.

Znalazlem opis jak wyjac ecu,moze sie komus przyda: ecu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 17:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1692
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
też mi opis hehe , schody dopiero sie zaczynaja po ostatnim zdjęciu :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 22:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
dla zainteresowanych dodam, ze nowsze sterowniki, np. 328 czy M3 ( nie wiem jak 3.0 ale 3.2 na pewno ) maja zupelnie inny typ pamieci.. a mianowicie uklady sa montowane powierzchniowo - typ pamieci PSOP44. Konieczne jest lutowanie powierzchniowe przy zastosowaniu stacji lutowniczyc HOT AIR.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2007, 04:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1692
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
hehe stacje hot air to ja akurat mam , ale niestety nie mam M3 :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2007, 09:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
reserved,

Witam mam e36 318is m42 dokladny rok produkcji to maj 1993r

jestem zdecydowany wstawic chipa do swojego bolida

mialbys cos do mojego silnika??

mam konkretne pytania:

1. co to jest DME , ECU , DF i HOT AIR???
2. jak zamontaowac nowego chipa (jakas konkretna instrukcja z czynnosciami krok po kroku zeby nie spiepszyc czegos)?
3. gdzie jest u mnie komputer w ktory sie wsadza chipa?
4. ile kosztuje u Ciebie chip do mojej bety?

pozdro czekam na odpowiedz na forum lub na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 23:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
zamawiam a jak zamontuje opisze wrazenia. :hyhy:

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2007, 23:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
szebart, a jaki masz piecyk w swojej becie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 185 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL