Zwiększanie mocy poprzez powiększanie pojemności
Co o tym sądzicie? za i przeciw mile widziane.
Temat nie dotyczy swapu!
Zwiększanie pojemności przez rozwiert i zwiększanie skoku tłoka przy odpowiedniej konfiguracji tłoków, wału i korb.
Jakie macie patenty swoje w tym temacie?
sam doszedłem do czegoś takiego:
1 opcja: poj 2,2
Wał m50b25
tłoki m50b20 vanos
Korby M50b25 bez vanosa
wtryski m50b25 bądź regulator ciśnienia z m50b25 3,5 bar (m50b20 ma 3 bar)
2 opcja: poj 2,4 (cr 9,3:1 przy 1mm uszczelce)
Wał m52b28
tłoki m50b20
Korby m20b27 (popularna ETA. chociaż nie wiem czy od m51 by nie podeszły bo też są 130mm)
Wtryski m50b25 i regulator 3,5 bar
sam obecnie składam taki projekt więc będę na bieżąco informował co i jak w temacie. Wielu forumowiczów w przypadku braku mocy poleca swap. ja myślę że to nie jest zła inicjatywa z tym strokerem gdyż uzyskamy ok. 180 KM za parę groszy
Wtryski + Listwa 150 zł
wał 200-300 zł
korby 100-150 zł
i jeszcze możemy sprzedać swoje graty za ~400 zł
macie jeszcze jakieś pomysły co można zrobić z m50b20?
Bo planuję zrobić najbardziej dłubnięte m50b20 w Polsce
