kinko napisał(a):
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tym konkretnym gwintem w budzie e39? Wiem, że to tanie i nie będzie rewelacji, ale chciałbym obniżyć auto i delikatne usztywnić. Miałem gwint mts w e36 na 18' i było dosyć twardo, nie chcę aż takiego efektu w e39 ( 235/45/17). Czy lepiej wrzucić same sprężyny obniżające do seryjnych amortyzatorów, lub jakiś budżetowy KIT?

Rok temu kupiłem Ak Street do swojej e39.Amory miałem wszystkie praktycznie zużyte. Celem głównym było obniżenie przodu bo przy m-pakiecie wyglądałaby jak koza. Wrażenia? Gwint fajnie , starannie wykonany itd. ale jest troszkę twardy i chodzi mi tu tylko o przód bo tył to inna bajka. Tył jest po prostu miękki do tego auto wpada w efekt "ping-ponga". Raz jadać pokonywałem zakręty z prędkością powiedzmy dość sporą na swojej trasie i tyle koła zaczęły dosłownie odrywać się od ziemi. Zaczęła zapalać się kontrola trakcji przy ok 140 km/h a tył dobijał. Masakra. Mało się nie rozwaliłem. Na zużytych amorach nie było takiego zachowania , te same zakręty przejeżdżałem jak po sznurku. . Po tej przejażdżce wywaliłem tylny gwint i wstawiłem nowe seryjne amorki. Teraz autko jest troszkę twarde z przodu ale dobrze prowadzi się na zakrętach i fajnie wygląda bo przód można dopasować do tyłu który zawsze "niżej siedzi" chociażby z powodu mniejszego nadkola
