BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] gwint FK AK Street
PostNapisane: 14 kwietnia 2015, 09:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Moje BMW: Tesla Model S
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tym konkretnym gwintem w budzie e39? Wiem, że to tanie i nie będzie rewelacji, ale chciałbym obniżyć auto i delikatne usztywnić. Miałem gwint mts w e36 na 18' i było dosyć twardo, nie chcę aż takiego efektu w e39 ( 235/45/17). Czy lepiej wrzucić same sprężyny obniżające do seryjnych amortyzatorów, lub jakiś budżetowy KIT? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] gwint FK AK Street
PostNapisane: 24 kwietnia 2015, 14:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 1251
Lokalizacja: Lubsko
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=54536
kinko napisał(a):
Czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tym konkretnym gwintem w budzie e39? Wiem, że to tanie i nie będzie rewelacji, ale chciałbym obniżyć auto i delikatne usztywnić. Miałem gwint mts w e36 na 18' i było dosyć twardo, nie chcę aż takiego efektu w e39 ( 235/45/17). Czy lepiej wrzucić same sprężyny obniżające do seryjnych amortyzatorów, lub jakiś budżetowy KIT? :)

Rok temu kupiłem Ak Street do swojej e39.Amory miałem wszystkie praktycznie zużyte. Celem głównym było obniżenie przodu bo przy m-pakiecie wyglądałaby jak koza. Wrażenia? Gwint fajnie , starannie wykonany itd. ale jest troszkę twardy i chodzi mi tu tylko o przód bo tył to inna bajka. Tył jest po prostu miękki do tego auto wpada w efekt "ping-ponga". Raz jadać pokonywałem zakręty z prędkością powiedzmy dość sporą na swojej trasie i tyle koła zaczęły dosłownie odrywać się od ziemi. Zaczęła zapalać się kontrola trakcji przy ok 140 km/h a tył dobijał. Masakra. Mało się nie rozwaliłem. Na zużytych amorach nie było takiego zachowania , te same zakręty przejeżdżałem jak po sznurku. . Po tej przejażdżce wywaliłem tylny gwint i wstawiłem nowe seryjne amorki. Teraz autko jest troszkę twarde z przodu ale dobrze prowadzi się na zakrętach i fajnie wygląda bo przód można dopasować do tyłu który zawsze "niżej siedzi" chociażby z powodu mniejszego nadkola :-)

_________________
BMW - RADOŚĆ Z JAZDY !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL